ARGH! Wanadon't!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Speedster

ARGH! Wanadon't!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 19:51

Ik word echt helemaal gestoord van Wanadoo! Om draadloos te kunnen internetten krijg je bij Wanadoo zo'n PCMCIA-kaartje dat je in je Livebox moet steken. Probleem is nu, dat het dus niet past! Je krijgt hem net de laatste 2 mm niet doorgeklikt, en als je hem er weer uit haalt, zie je ook dat het ding zich ergens heeft aangestoten.

Na telefoontje nummer 1 waarin die vriendelijke meneer me tot vervelens toe heeft uitgelegd hoe om dat ding erin moet, uiteindelijk een nieuw pakket toegestuurd gekregen. Wat blijkt? Dat heeft hetzelfde probleem!

Dus ik weer gebeld, andere vriendelijke meneer eraan gehad, die me zo ongeveer voor achterlijk versleet, omdat ze nog nooit van die klacht gehoord hadden en het toch echt niet kon dat ik het twee keer achter elkaar had. Of iemand anders het niet kon proberen, want ik deed vast wat fout. Of dat ik het misschien morgenvroeg nog eens probeer, als ik fris ben... Ronduit lomp vind ik zoiets...

Ik werk in de IT, en weet heus wel hoe je zo'n kaartje in een computer hoort te steken en hoeveel kracht je daarvoor hoort te gebruiken.

Kortom: de overstap naar wanadoo was een zeer slechte beslissing, en hun helpdesk sucks.

Iemand hier toevallig aanwezig die wel succesvol draadloos kan internetten via Wanadoo? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Laatst bijgewerkt door Siempie op 10-03-06 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overdaad aan letters weggehaald.

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 19:55

tja, de wanadoo! Ze hadden ons ook wijsgemaakt toen we overstapten dat we dat speciale kaartje nodig hadden in de livebox om draadloos te internetten!! Terwijl we nog geen jaar eerder een andere router modem hadden gekocht!! Wat bleek, na een beetje zoeken en instellingen veranderen konden we die gewoon blijven gebruiken!!! Gewoon "geld uit je zak klopperij"!!!!

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 19:56

oh bij mij gaat het dus prima dat draadlos internetten met onze eigen modem router!!!

Samo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 19:59

Ja wij hebben ook Wanadoo draadloos internet en telefonie.
In het begin hadden we wat problemen met de telefonie, maar het laatste halfjaar hebben we geen problemen gehad. Ze zijn ook erg vriendelijk en behulpzaam bij de helpdesk. Wij hebben trouwens geen kaartje gekregen voor in de livebox.

luxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:03

moest erg lachen om je wanadon't, ik zit hier bij france telecom die we france telecon noemen, en wat 'con' betekend durf ik niet op te schrijven, dat komt niet door de censuur....
maar ik heb via hun dus ook wanadon't, die houden we erin!
ik heb geen livebox, die proberen ze me wel steeds in mijn haar te smeren, maar daar beginnen we dus maar niet aan!

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:08

luxx schreef:
ik heb geen livebox, die proberen ze me wel steeds
in mijn haar
te smeren

Haha Is het goed spul denkje? Anders moet ik het ook maar hebben..

Wat vreemd dat dat ding niet past dan .. En een erge aso helpdesk.. Wij hebben ook draadloos internet maar dat is van planet internet en we hebben onze eigen draadloze modem gekocht.. Dus ik kan je niet helpen Maar ik moest even op Luxx reageren

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:10

heb je niet toevallig nog een een eigen draadloze modem die je kan gebruiken ipv dat kaartje!!??

Speedster

Re: ARGH! Wanadon't!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 20:12

Dat "con" dat ken ik wel uit het Frans, dat soort woorden leer je het eerste als je ergens op vakantie bent, hihi.

Ik heb trouwens nu bij de nieuwe livebox het kaartje erin gekregen. Wil je lachen? Dan zal ik vertellen hoe:

1: Men neme een schroevendraaier
2: Men steke deze in het PCMCIA-slot en duwt het koperen plaatje onderaan enigszins aan de kant.
3: Men neme het PCMCIA-kaartje en steke dat in het slot, totdat men voelt dat het zich alsnog tegen het koperen plaatje aanstoot.
4: Men trekke het kaartje 1 mm terug, en tracht vervolgens om het terwijl het nog in het slot zit, scheef te buigen, en tegelijk terug naar beneden te duwen.
5: Nu klikt het kreng eindelijk door.

Dit is me overigens bij 1 livebox-kaartjes combinatie gelukt (van de mogelijke 4 combinaties, dus die andere troep gaat retour en laat ze zich daar dan maar eens mee amuseren.

Kost ook nog 12,50 deze aktie, tenzij zij vinden dat het geretourneerde artikele inderdaad defect is. Zul je zien dat zij hem natuurlijk op miraculeuze wijze erin geschoven krijgen (wat kun je dat laatste anders opvatten he )

Anyway, het zal me een worst wezen, het doet het en daar gaat het om.....

@Eefje23: nee jammer genoeg niet, maar gelukkig dus niet meer nodig.

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:15

De aanhouder wint, haha!! "Lang leve onze vrienden van de wanadoo"!!! Hoop dat het draadloze internetten goed gaat!!!!

Speedster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 20:22

Als het alles goed i ga ik zometeen lekker op de bank draadloos bokken! joepie!!