Hahaha Ik heb inmiddels enkele bestanden terug, maar nog lang niet alles wat ik echt MOET hebben
Ik ga even op die link kijken. Er schijnen dus wel bepaalde programma's te zijn, en ik ben daar nu mee bezig. Maar goed, ben al vanaf 9.00 tot nu achter elkaar bezig maar schiet niet op zo.....
En heb goed nieuws!! Heb bijna al mijn schooldocumenten terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen bij sommige vraagt hij iets; dan komt er een schermpje met ASCII filteropties en dat snap ik niet en dan kies ik wat en dan opent hij het document met rare tekens Hopelijk valt dat op te lossen!!! (Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen? Wat in te vullen) Ben zo blij!!! Ook alles van mijn zusjes school en haar hele documentenmap die ze hier op de pc had met fotos, schooldingetjes, mp3-tjes enzo.
Dat had ik al verwacht, want formatteren is alles overschrijven. Je noemt het wel een schijf leegmaken, maar er wordt opnieuw een windows en software geinstalleerd. Meer vind je hier http://www.mget.nl/gewiste-verwijderde- ... ellen.html Defragmentatie gebeurd hetzelfde mee, alleen had je daar iets meer kans mee gehad.