Temmen jullie veel ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Temmen jullie veel ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 22:23

Hoiii
Ik vroeg me af of jullie ook zoveel temmen, ik doe het de laatste tijd echt vaak gewoon. Ben ik een van de enigste of zijn er meer mensen die graag de moderators helpen ?
Groetjes Marijke

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:24

Ik Tem ook wel regelmatig.

_Dunja_

Re: Temmen jullie veel ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:24

Ik tem ook wel eens
Misschien is er een stadje voor hahaha

Marleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:25

ik Tem nooit, komt omdat ik ook weinig tegen kom om te temmen, waarschijnlijk kijk ik niet goed dus de moderators hebben weinig aan mij!!!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:25

Ik teM ook best vaak ja

Niet al te vaak want soms heb ik der geen zin in

Ier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:26

Ik tem ook zo op z'n tijd wel, vooral op CreaBea zie ik de laatste tijd veel topics staan die er niet horen.. Vind ik irritant dus dan maar ff temmen & ben je er vanaf.

Renske_W

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:28

Ik tem redelijk vaak.
Als ik zie dat iets verkeerd staat, of als het een onzinnig topic is tem ik.

Roosch

Re:

Ik tem heel veel.

Laatste tijd minder, maar toch, 't is een verslaving.
Muauaha de modjes worden vast gek van me

Sannert

Re:

Ik tem best wel vaak. Als ik iets zie wat niet klopt, en er is nog niks gemeld, tem ik.

solarpleure

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:29

Ik niet, ik weet nooit wat ik dan moet doen. Doe ik op dat uitroep tekentje klikken. End an weet ik niet meer wat ik moet doen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:29

In het begin TeMde ik nooit eigenlijk...wist eerst niet eens wat het was.... Maar nu zie ik regelmatig dingen wat niet klopt dus dan TeM ik wel ja... Best vaak nu...Ben alleen een beetje bang dat die arme Mods nu bedolven worden onder alle TeM berichten...

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 22:31

Het is volgens mij altijd beter dan dat bokt straks vol staat met onzinnige dingen en dat de moderators alles zelf moeten uitzoekken. Lijkt mij teminste

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:32

Ik TeM eigenlijk nooit, tegen de tijd dat ik iets zie is er allang geTeMd

Megamutsj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:33

ik maar héél af en toe

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:33

Quote schreef:
Ik tem heel veel.

Laatste tijd minder, maar toch, 't is een verslaving.
Muauaha de modjes worden vast gek van me

Heb ik ook.
Ik irriteer me af en toe te pletter aan die topics die verkeerd staan, of topics over dingen die ook al in de FAQ staan of waar al 1000 topics over geweest zijn.

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:34

Ik tem alleen als het echt nodig is.. In een relletje, of een uit de hand gelopen [maar wel grappig] topic zal ik niet zo snel temmen. Ik vind niet dat de Mods de taak van kleuterleidsters moeten hebben. Iedereen is toch wel volwassen genoeg om het zelf op te lossen, neem ik aan.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:56

4 a 5 topics op een dag, ik weet niet of dat veel of weinig is eigenlijk. Zijn bijna altijd topics die verkeerd staan.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:15

Marijkjuh schreef:
Het is volgens mij altijd beter dan dat bokt straks vol staat met onzinnige dingen en dat de moderators alles zelf moeten uitzoekken. Lijkt mij teminste

Da's absoluut waar
Soms denken gebruikers weleens dat ze lastig zijn, maar dat ervaren wij echt niet zo. Integendeel zelfs, het wordt bijzonder op prijs gesteld

En nu er dan toch een topic over geopend is, is dat misschien wel een heel mooi moment om alle trouwe Temmers eens te bedanken
Jullie hulp is echt meer dan welkom en door even te temmen dragen jullie op jullie eigen manier een mooi steentje bij aan het leefbaar houden van Bokt.
Ik zou zeggen: applaus voor jezelf

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:20

Ik ga niet bewust op topics die verkeerd staan of waarin gescholden wordt, maar als ik een topic zie waarvan ik denk dat het niet goed is vermeld ik dat altijd met een reden in het topic en dan TeM ik ook ja.
Scheelt alleen maar voor de mods en bokt blijft lekker 'schoon'.

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:23

als ik iets tegenkom dat niet hoort dan tem ik, maar ik 'loer' er niet op ofzo

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:40

Heb een periode gehad op bokt, dat ik gewoon liep te zoeken naar fouten/foutjes/misverstanden in topics.
Dan had ik echt minstsen elke dag 2 tems.
Ben nu gewoon 'normaal' aan 't bokken.
Als ik iets tegenkom, meld ik 't even. Maar ga er niet specifiek naar opzoek

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 02:18

Ilzjuh schreef:
Heb ik ook.
Ik irriteer me af en toe te pletter aan die topics die verkeerd staan, of topics over dingen die ook al in de FAQ staan of waar al 1000 topics over geweest zijn.

Er zijn ook mensen die nog niet zolang op bokt zitten en niet alle faqs binnenstebuiten kennen of niet alle pagina's van alle fora hebben doorgespit eer ze een topic openen en/of een vraag stellen.

een pb naar zo'n bokker met tekst en uitleg over hoe de zoekmachine (niet) werkt en waar bijv. boktregels en/of sticky's staan helpt vaak beter, en het topic zakt dan ook vanzelf weg.

Want ik wordt af en toe helemaal simpel van de zinloze opmerkingen
"volgens mij staat dit niet helemaal goed, zal wel even TeM-men" en het meest ergelijke: "dit hoort op [xxxxforum] en niet hier, heb al even geTeM-t " geef dan een ontopic antwoord en klik dan gewoon....

en nee ik gebruik de klik-knop maar af en toe en dan nog alleen als het gaat om persoonlijke dingen...

ninja2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 02:29

Ik tem alleen als het ECHT nodig is, en ook alleen als ik bv. een van de eerste ben die in dat topic reageert. Ik vindt het verschrikkelijk als er 10 x ik tem effe staat en dan de elfde ook nog komt van ik tem ook effe.

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 03:12

ik tem nooit...... vaak omdat het of al gebeurt is of omdat ik het de moeite niet waard vind, wat ik wel vaak zie, is mensen die zeggen dat ze getemd hebben, en daarop volgen er nog 7... tja... en er zijn gewoon mensen die echt aanhet zoeken zijn om te temmen, dat snap ik ook niet zo goed...

soms vind ik ook dat er getemd word op iets waar het helemaal niet op hoeft... bv. oude topics.. er zijn soms oude topics die opnieuw aangehaald worden omdat er nieuwe info is, of omdat iemand er iets anders over weet.. prima toch? waarom niet.... en ik heb dan het gevoel dat iemand die schrijft dat hij/zij getemd heeft.. alleen gekeken heeft naar datum en niet naar wat voor een topic het is of wat er gezegd werd.. en dan zijn er dus mods die het sluiten omdat het een oud topic is...of door een TS omdat antwoorden hem of haar niet aanstaan ( tja plaats dan niks zou ik zeggen of negeer dan houd het wel op)
er word soms ook gesloten door een tem.. op een zeer ongelukkig moment, nadat bepaalde mensen wel hun zegje hebben kunnen dooen, gaat het op slot en degene die 'aangevallen" ( of genoemd of wat dan ook) werden kunnen niet meer reageren... dat vind ik ook raar.. dan moet je ook berichten verwijderen uit het topic...

ik snap het tem systeem en vind het ook een goede optie ivm met de grote van dit forum, maar soms?..... alsof mensen denken een streepje voor te krijgen bij de modjes als ze vaak temmen ( mag toch hopen dat het niet zo werkt hahaha)

JW18

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 07:29

ik heb ook nooit, omdat het meestal al gebeurd is, en ik bijna altijd te laat ben met lezen.

jw