e-mailprobleem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MirZam

e-mailprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 12:15

Beetje vreemde situatie, maar zal het proberen uit te leggen,

Hier op mijn werk doen we veel via email. Nu verwacht ik een CV die als worddocument bij een mail gevoegd is. het uitzendburaeu dat het verzonden heeft krijgt em echter een dag later iedere keer terug. Dus email adres van mijn collega geprobeerd. komt ook neit aan. Wilde ik een test mail sturen komt niet aan.

Soortgelijk rpobleem deze week ook gehad met een leverancier.. dat mijn mail en de mail van een collega niet aankwam.

Net getest met mijn eigen prive mailadres en dat werkt gewoon :S

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Hilli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 12:17

Het kan een probleem in de server zijn van je werk, waarover de mail verstuurd wordt. Je kunt deze problemen het beste even aankaarten bij de systeembeheerder/ICT-man/ICT-vrouw op je werk. Stuur tot die tijd altijd de vraag voor ontvangsbevestiging mee, in de meeste mailprogramma's kun je deze optie wel selecteren bij het sturen van een mail.

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 12:32

Ik heb de helpdesk zoals ze het hier noemen al gebeld. die kan em neit echt verder helpen omdat ik de testmails van hun wel ontvang (ook van priveadressen)
Heb idd bij belangirjke mails om een leesbevestging en ontvangstbevestiging gevraagd, maar nog geen meldingen gekregen dat ze ontvangen zijn.

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 15:10

Misschien is hún inbox wel vol?

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 15:15

AM --> FZ