Mail alert werkt niet meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

QQQQ

Mail alert werkt niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 22:23

Sinds enige tijd merk ik al, dat ik niet voor elk onderwerp waar ik een bericht achterlaat, via e-mail bericht krijg van bokt als er weer een nieuwe reactie is geplaatst.

Vandaag merkte ik bovendien, dat ik van topics waar ik eerst nog wel van op de hoogte werd gehouden, óók geen melding van nieuwe berichten meer krijg.

Ook van ontvangen PBs krijg ik zo'n bericht niet meer.

Hoe kan dit? Mijn instellingen zijn al de hele tijd hetzelfde, mijn e-mail is ongewijzigd.

Kan iemand hier iets aan doen?

Alvast bedankt!

juno1

Re: Mail alert werkt niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 01:02

Zit je mailbox van de provider niet vol of staat het per ongeluk op de ongewenste mail/spam ?
Zo had iemand op mijn forum hetzelfde, maar daar kregen wij steeds de mail van terug gestuurd door zijn provider.
Een enkele keer meldde ik dat wel op het forum, zeker als iemand niet reageerde op een PM of email van mij.
In het andere geval ( zoals jij ) kwamen ze het wel vragen doormiddel van het openen van een topic.

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 01:06

Dat heb ik ook. Of ik krijg pas veel later een mailtje, dat ik een pb heb.

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 01:08

Ik heb hier ook al last van en heb pas 10% van m'n hotmail-inbox vol, dus daar kan 't niet aan liggen....

QQQQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 08:41

Same here, Loezoe. Wel kreeg ik nu vanochtend pas een berg berichtjes van gisterenavond door...

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 14:56

Ik heb al wel vaker topics gelezen dat een deel van de mail veel later komt en een deel niet komt. Het is geen nieuw probleem dus.

Farjen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 15:49

jup hier ook, ook topics waar ik bijna elk uur post ofzo krijg ik geen meldingen meer van. Heb trouwens al van verschillende mensen gelezen dat ze dit probleem hebben