Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Tools -> Options -> General -> Delete Cookies
Extra -> Opties -> Algemeen -> Verwijder Cookies (ofzoiets, ik heb geen NL windows/IE).
Prima schreef:Hoi Bart, ik schrijf dit bericht maar even onder Prima z'n naam want ik kan hem niet meer uitloggenVindt het niet grappig meer........
Ik heb nu ongeveer alles geprobeerd om te kunnen inloggen, cookies verwijderen via start-rechtermuistoets en via Tools, maar het lukt gewoon nietKan hier gauw een oplossing voor komen, ik wordt namelijk met de dag sjagerijniger van dit euvel!!!
Groetjes, Napoleon
germie schreef:En Hoe Moet Je Dat Doen??Je moet ook echt alles weggooien, dus ook alles uit de content IE5. anders werkt het nog niet, ben ik net achter gekomen.
Dus naar de temperatory internet files, die leegmaken, en verder alle onderliggende mappen ook leeghalen. De subdirectories zelf hoeven niet weg, maar de inhoud wel.
Sugarmiss schreef:Ik heb alle cookies weg(laten)gooien en hierna kon ik 1x uitloggen. De eerstvolgende keer dat ik weer wilde uitloggen deed ie het weer niet. Dus cookies weggooien werkt bij mij ook niet.