Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Kan ik mijn eigen gratis Dot Tk domeinnaam kwijtraken?
Ja, het feit dat je een gratis Dot TK domeinnaam hebt, wil niet zeggen dat je de wettelijke eigenaar ervan bent. Dot TK staat je toe je zelf gekozen Dot TK domeinnaam te gebruiken zolang je per 90 dagen 25 bezoekers of meer op je domeinnaam krijgt. Onder activiteit verstaan wij ook toegang tot je Dot TK website. Wanneer je in een periode van 90 dagen niet meer dan 25 bezoekers op je website krijgt, is je website òf niet actief òf je website heeft geen inhoud. Dit zal dan resulteren in een annulering van je registratie. Je domeinnaam zal dan automatisch beschikbaar komen voor andere registranten die deze ofwel als gratis of als betaalde registratie kunnen registreren.
luxje schreef:het is weer volkomen duidelijk
Citaat:Ik wil graag zelf kiezen welke advertenties op internet geblokkeerd worden. Hoe kan ik dat doen?
Met behulp van de functie "Reclame onderdrukken" van Norton AntiSpam, kunt u de reclame selecteren die u specifiek wilt blokkeren. Voor gebruikers die Internet Explorer als browser gebruiken, is dit kinderspel. Zij hoeven alleen de ongewenste reclame maar naar het venster "Reclame onderdrukken" te slepen. Netscape-gebruikers moeten rechtsklikken op de reclame en dan de optie "copy image address" selecteren. Dan plakken ze dit adres in het dialoogvenster "Reclame onderdrukken".
juno1 schreef:En nu ga je natuurlijk zeggen dat je versie 2006 hebt
juno1 schreef:Natuurlijk heb je Norton niet voor niets, het betekend in ieder geval dat de instelling in die software zit en dat daar die wijziging/aanpassing in moet plaatsvinden.
Ik kom het misschien nog wel tegen, dan meldt ik het hier.