Wat is temmen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magriet

Wat is temmen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 21:29

Deze kreet zie ik regelmati staan maar om eerlijk te zijn snap ik niet zo goed wat dit inhoud. Wie wo wie kan me dit uitleggen

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:35

Het is de afkorting van "tip een mod"
Je heb onderaan bij je bericht een uitroepteken staan in het rood en als je nou iemand ziet die een topic gestart heeft op het verkeerde forum of een off-topic reactie of een one-liner ( volgens mij mag dat alleen niet bij ITP en HAW, een zinnetje neerzetten bedoel ik dan hea ) dan klik je op dat uitroepteken en dan schrijf je wat er mis is met dat berichtje/topic.
Ik hoop dat dit een beetje een goede uitleg is

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:43

Tip Een Mod. In de FAQ staat een uitleg.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:04

Marijkjuh schreef:
Het is de afkorting van "tip een mod"
Je heb onderaan bij je bericht een uitroepteken staan in het rood en als je nou iemand ziet die een topic gestart heeft op het verkeerde forum of een off-topic reactie of een one-liner ( volgens mij mag dat alleen niet bij ITP en HAW, een zinnetje neerzetten bedoel ik dan hea ) dan klik je op dat uitroepteken en dan schrijf je wat er mis is met dat berichtje/topic.
Ik hoop dat dit een beetje een goede uitleg is

Is een goede uitleg. De aanvulling: Alle moderatoren zien dan die TEM-berichten in een overzicht, en kunnen zo snel de topics zien waar iets mee is (dus verkeerde forum, te grote foto, vervelende reacties, dubbelposts etc.) en die dan gelijk afhandelen. Dat is een enorme hulp voor de moderatoren

En hierbij dus een slotje