Kreeg gister een PM van iemand maar die had heb blijkbaar al weer verwijderd voor ik hem gelezen had. Dit stond er :
Dit bericht is verwijderd door de auteur voordat deze is aangekomen. Verwijder bericht
en als je dat op verwijder bericht klikt dat krijg je een Error, en wordt ie niet verwijderd en blijft er bovenaan 0 nieuwe berichten, 1 ongelezen berichten staan
Toch is dat de enige manier om het weg te krijgen. Achter die pb kun je een vinkje zetten en dan helemaal onder aan op "verwijder gemarkeerd" zetten en op ga drukken
ja zo heb ik t ook gedaan.. en bij mij werkte t wel. terwijl als je op t knopje druk hier om te verwijderen drukt ie t inderdaad niet doet.... dan krijg je een foutmelding...
nee doet ie niet, hij blijft dan gewoon staan hardnekkig bericht, goh van wie zou die zijn
Ook als istie verwijderd staat er toch nog wel bij van wie die is? Ik heb ook een keer een bericht verwijderd omdat ik die naar de verkeerde had gestuurd, en toen kreeg ik een PM van diegene, van ga je nou berichten sturen om ze vervolgens weer te verwijderen