wonderdokter naar de huiskamer verbannen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EstherHegt

wonderdokter naar de huiskamer verbannen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 22:41

Ik kan niet meer reageren in de draad kwakzalver of wonderdokter.
Bedankt, steek ik daar voor mijn nek uit, en zoek ik me suf naar informatie voor algemeen belang?
Waarom is dat?
Hoeveel moet ik posten voor ik in de huiskamer mag en wel mag reageren?
Ik vind dat dit dus echt niet kan, ik steek verdorie mij nek uit voor iedere gedupeerde naar de AID en ben nu monddood gemaakt?
Is er misschien gedreigd met advocaten waarom dit gebeurt?
Ik ben niet de enige die zijn nek uit heeft gestoken en ook niet kan posten. Kan iemand van de moderators uitleggen hoe dit zit!

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:42

Je moet 50 zinnige paardgerelateerde posts hebben geplaatst voor je naar de HK mag. Zie de FAQ op FZ. Ik tem even.

EstherHegt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 22:48

Flew schreef:
Je moet 50 zinnige paardgerelateerde posts hebben geplaatst voor je naar de HK mag. Zie de FAQ op FZ. Ik tem even.

Ik krijg deze melding

Je hebt nog geen 50 nuttige berichten op de specifieke paarden forums. Probeer het later nog eens

mijn profiel zegt

Zeker niet zo nuttig dus mijn posts

Anoniem

Re: wonderdokter naar de huiskamer verbannen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:53

VvdD --> FZ.

Jij hebt bijna alleen maar in het betreffende topic gereageerd zie ik, daardoor heb je bijna niet elders op het paardendeel van Bokt gereageerd, dus heb je nog niet genoeg paarden-gerelateerde posts. Als je op de index kijkt, dan zie je bovenaan het tabblad 'Paarden' op dat deel moet je minstens 50 posts plaatsen om in de Huiskamer te kunnen

De reden dat het topic verzet is, is omdat het een erg lang kletstopic is geworden.

Ier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:53

Je moet 50 posts hebben in de topics die gerelateerd zijn met paarden.. Ik heb geen idee waar jij je berichten hebt gepost maar dat zou dus wel is het probleem kunnen zijn.

Fronton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 00:32

Nou, dan lezen we toch alleen maar. Het was toch al tot een melig gedoetje verworden, dus wat maakt het uit.
Ik doe uberhaupt geen nuttige posts, dus wat zou het?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 08:35

gewoon 50 redelijk zinnige posts overal neer spammen,dan kan je er zo op.

enne:
Citaat:
De reden dat het topic verzet is, is omdat het een erg lang kletstopic is geworden.

of is een forum niet bedoeld om te kletsen....

ravel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:47

Maya schreef:
VvdD --> FZ.

Jij hebt bijna alleen maar in het betreffende topic gereageerd zie ik, daardoor heb je bijna niet elders op het paardendeel van Bokt gereageerd, dus heb je nog niet genoeg paarden-gerelateerde posts. Als je op de index kijkt, dan zie je bovenaan het tabblad 'Paarden' op dat deel moet je minstens 50 posts plaatsen om in de Huiskamer te kunnen

Wat is dit een misselijke paasei streek!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook ik kom niet in de huiskamer en heb ruim 80 posts!!!!
Hoezo paardengerelateerde posts....... dit onderwerp is toch ook paarden gerelateerd!!
Ik plaats selectief een post als ik denk iets te melden te hebben in plaats van een Fronton die overal alleen maar stupide one-liners plaatst die nergens op slaan!!!!
Dit is gewoon een hele smerige minderwaardige streek om mensen als Falka en ik die hier het grootste deel van het onderzoek gedaan hebben buiten spel te zetten.
Of zijn jullie een zooitje lafbekken die zich door ene LT onder druk hebben laten zetten........?

WEET JE WAT.........WE GAAN WEL VERDER OP HET KRUISKRUIDFORUM , DAN KUNNEN ZE HIER OP BOKT FIJN HET HEEN EN WEER KRIJGEN.

Vind het gewoon een schoften streek om op deze manier mensen buiten spel te zetten!!!!!

ravel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:49

banketstaaf banketstaaf banketstaaf banketstaaf banketstaaf

oh ja, dat paasei is een t e e r ing streek

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:54

Jongens doe en rusitg en normaal!
het is logisch dat ze zoeits hebben gedaan;
Stel je voor ik ben Marietje, heb niks met paarden maar op bokt is zo een leuk klets sub-forum. Laat ik lekker lid worden en mee babbelen. Marietje gaat naar pietje, en die heeft ook niks met paarden en doet hetzelfde als marietje. Peitje gaat naar jaapie en die doet ook weer hetezelfde, want bokt is zo leuk

uiteindelijk zit het hier vol met non-paardenfreaks. Dus ik vind het logisch. Snappen jullie het nu?

En ik hoop dat jullie nu wat meer respect hebben voor bokt, en haar regels!

Fronton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:59

ravel schreef:
Ik plaats selectief een post als ik denk iets te melden te hebben in plaats van een Fronton die overal alleen maar stupide one-liners plaatst die nergens op slaan!!!!

Joooooooooh, ga jij even gauw je mond spoelen. Dit is internet hoor en je hebt hier gewoon helemaal niks te vertellen en je kan hier ook niets afdwingen. Jammer voor je dat je in de praatjes van LT getuind bent, maar dat is echt je eigen schuld. Ik hoop echt dat je je in het vervolg beter laat informeren.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 13:02

Nou, een beetje kalmer kan ook wel. We zijn in overleg over dit topic, maar met een wat rustiger toon komt het een stuk prettiger over. Bovendien is het topic de laatste pagina's idd behoorlijk verzand in gezellig geklets, en dat was dus niet de bedoeling.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 13:13

Ondertussen is in het modteam besloten het topic te verplaatsen naar Medisch

Het lijkt me wel nodig om te zeggen dat het verplaatsen niet komt door de boze berichten hier over, maar door een nette pb van anderen.