omgekeerde bewijslast?!?!?!?!?!?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

omgekeerde bewijslast?!?!?!?!?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 09:31

Na lang aandringen en zeuren heb ik voor mijn dochter een account aangemaakt op bokt.
Ze las wel eens mee maar mocht niets posten onder mijn account en omdat sommige bokkers af en toe niet zo heel vriendelijk reageren naar jonge bokkers toe, lees: niet verder kijken dan hun neus lang is en ervan uit gaan dat iedere bokkers net zo oud en slim is als zijzelf, de boot zolang mogelijk af te houden, en tercht zo blijkt.. alleen kwam het onvriendelijke uit een totaal onverwachte hoek, nl het modteam....

Krijg ik daar spontaan uit het niets een OW vanwege een SA... niets nagevraagd niet geinformeerd maar gelijk klats boem, geoordeeld en veroordeeld... ik dus een OW en mijn dochter haar account kwijt....

Op mijn weerwoord het 'advies' om maar te vragen of mijn dochter aub een account mag.... want is was wel zwaar onduidelijk of ik of mijn dochter het account gebruikte omdat er vanaf dezelfde pc werd gepost, mijn dochter heeft 1 bericht gepost in een topic van iemand en daar heb ik haar over aangesproken maar schijnbaar had ik dat wereldkundig moeten maken

het ergste is wel dat ze denken dat ik zo achterlijk ben om een SA aan temaken op mijn eigen pc, met mijn eigen IP-adres, een gedeelte van de naam van mijn dochters pony gebruik en het hotmailaccount van mijn dochter..... om een andere bokker te 'pesten' Afbeelding net of ik niet wat beters te doen heb....

ik vind het in en in triest...... dat op bokt schijnbaar de omgekeerde bewijslast geld..... bewijs maar dat je onschuldig bent ipv andersom....
dat men niet het fatsoen heeft om te vragen hoe het een en ander in elkaar steekt ......

Neroo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 09:56

Ik vind dat er belachelijk gehandeld is ..

Ik vind trouwens dat het modteam meestal te streng optreedt!

_Dunja_

Re: omgekeerde bewijslast?!?!?!?!?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 10:08

Is het niet beter om dit met de mod's te bespreken in plaats van hier op bokt?

Iedereen kan hier wel zijn mening gaan neerzetten, maar ik denk dat de mod's meer naar je luisteren als je het met hun zelf bespreekt in plaats van hier...
Dit wekt alleen maar agressie op denk ik.

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 10:12

hoezo wekt dat agressie op dan?
vertel gewoon eerlijk wat er gebeurd is zie het maar als een soort waarschuwing als er nog iemand vanaf jou pc een account aan maakt....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 10:13

Er is gisteren al aangegeven dat er naar de situatie gekeken gaat worden door de bokt bemiddelaars.
Dit omdat er meer achter de schermen speelt dan er hier gepost is.
Het is dan ook onnodig hier een topic over te openen.