Sinds gister avond is het echt heel raar.. Alle nieuwe topics die ik wil kijken, bestaan niet, En zijn niet meer oranje maar wit net alsof ik ze al gezien heb..
En er staan 3 keer dezelfde topics onder elkaar, En het zijn ook dezelfde als gister.
nu zat ik even op x_shirley_x's Acount ( Mijn vriendin) En daar was het niet?!..
als ik op mijn eigen berichten kijk kan ik wel alles gewoon zien!
En af en toe kan ik een nieuw topic wel zien..
Als ik op een naam zoek kan ik wel gewoon topics openen,kijken,en reageren. En ik kan ook gewoon nieuwe topics openen
je gaat naar configuratie scherm dan netwerk en internet verbindingen dan internet opties dan zie je staan tijdelijke internet bestanden en die moet je verwijderen
Het ligt dan aan jou account. Zeker als je op die andere account op dezelfde computer het wel kan zien. Loop je profiel nog een keertje na. Misschien heb je per ongeluk iets aangevinkt/veranderd wat niet zo hoorde.
Probleem opgelost zat men in de 3 balkjes onderaan als je bv naar forumdaken gaat. Scrol helemaal naar beneden, dan zie je 3 balkjes 1e is Bekijk vorige topics: Alle Topics,1 Dag,7 Dagen, 2 Weken, 1 Maand, 3 Maanden, 6 Maanden en 1 Jaar Moet op alle topics staan 2e balkje Sorteren op Auteur, Plaatsings tijd, Reacties, Onderwerp, Views, Topic Start Moet staan op Plaatsings tijd 3e balkje Oplopend of Aflopend moet op aflopend staan
Bij de TS was dat dus niet het geval en stond het laatste balkje op Oplopend.
Normaal gesproken krijg je als het laatste balkje op 'aflopend' zet, ipv 'oplopend' zoals het hoort, de onderwerpen gewoon verkeerd om. Dit wordt dan ook regelmatig gevraagd. Blijkbaar is er hier nog iets anders vreemds gebeurd, maar ik ben blij dat het nu is opgelost. Een volgende keer weten we wat het is.