Videobestanden omzetten? (Van Quicktime naar WMOV)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vie

Videobestanden omzetten? (Van Quicktime naar WMOV)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 21:06

Ik weet dat er hier al eens een topic over is geweest, maar ik vind em niet.

Weet iemand hoe je videobestanden kan omzetten? Ik heb al vanalles geprobeerd, zonder resultaat...

juno1

Re: Videobestanden omzetten? (Van Quicktime naar WMOV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 00:01

WMOV ?

Je bedoeld WMV neem ik aan.

Als je op deze site kijkt dan staat ongeveer in het midden> rechts >een lila vak met uitleg hoe je Quicktime moet converteren naar WMV

Quick Time MOV converteren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:49

juno1 schreef:
WMOV ?

Je bedoeld WMV neem ik aan.

Als je op deze site kijkt dan staat ongeveer in het midden> rechts >een lila vak met uitleg hoe je Quicktime moet converteren naar WMV

Quick Time MOV converteren

Ik heb heel veel aan die site gehad.. maar nu heb ik een probleem, het is nu een avi bestand, of iig een bestand dat ik wou maar nu staat er een loeigrote copyright door het filmpje!! weten jullie hoe ik dat kan voorkomen?? zo ziet hij er nu uit: even een still van het filmpje..

Afbeelding

Graag een reactie

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 14:39

Citaat:
waar je WinMPG Video Convert kan downloaden. Deze converter is shareware. WinMPG Video Convert converteert je MOV bestand naar een AVI bestand welke je dan weer met de Media Encoder kunt converteren naar een WMV bestand.

Het is dus Shareware, meestal betekend het 30 dagen uit proberen, kan ook betekenen dat je een bepaalde grootte van film kan omzetten of het een tig aantal keren kunt openen.
Ik denk dus dat je of het programma een maximaal aantal keren hebt opgestart en je nu deze reclame krijgt omdat je het moet kopen.

Want is dit je eerste film of had je er al eentje klaar waar nog geen reclame stond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 17:51

juno1 schreef:
Citaat:
waar je WinMPG Video Convert kan downloaden. Deze converter is shareware. WinMPG Video Convert converteert je MOV bestand naar een AVI bestand welke je dan weer met de Media Encoder kunt converteren naar een WMV bestand.

Het is dus Shareware, meestal betekend het 30 dagen uit proberen, kan ook betekenen dat je een bepaalde grootte van film kan omzetten of het een tig aantal keren kunt openen.
Ik denk dus dat je of het programma een maximaal aantal keren hebt opgestart en je nu deze reclame krijgt omdat je het moet kopen.

Want is dit je eerste film of had je er al eentje klaar waar nog geen reclame stond.

Alle filmpjes die ik om wou zetten werden met copyright.. maar ik ga echt niks kopen hoor :S

iig bedankt