ik ken het probleem, logte vanmorge in, kijk bij 'bekijk je eigen berichten' om te kijken of er nog reacties waren geplaatst staan er allemaal dingen die ik helemaal niet heb geplaats, snappen jullie het nog ?
Ja ik snap het, ik schrok me toen echt dood? Bleek dat ik gewoon onder een andere naam zat, echt bizar . Nouja, we zijn iig niet de enige blijkt maar weer, hoop dat er snel iets aan gedaan wordt, lijkt me niet prettig als er iemand onder mijn naam zit
Goed dat je het even meldt, Ilse In het verleden heeft Stef ook zoiets aan de hand gehad, ik dacht (en hoopte) dat dit mysterie wel opgelost was omdat we er al een tijd niks meer over gehoord hadden. "Technisch gezien" kan ik helaas niks voor je doen, maar ik ga Bart even lief aankijken en vragen of hij hier iets zinnigs over kan zeggen
Ik had t toen ook gemeld werd alleen niks mee gedaan, maar fijn dat jullie dr naar willen kijken nu hoewel ik dr geen last meer van heb gelukkig.. nadat me moeder me zusje heeft aangesproken.. dus of t echt een boktprobleem is geweest
Euhmm dat weet ik niet meer precies Bart... is gelukkig alweer een paar weken geleden maar t is nu opgelost gelukkig... want had allemaal berichten onder mijn naam staan (eigenlijk nooit geen vriendelijke berichten) die ik dus niet had getypt (heb het trouwens meerdere keren bij moderators gemeld )