Is dat bij het topic over engelse woorden??? Dat hebben we catagorisch de huiskamer in gel*ld dus daar moet je je voor aanmelden. Is niet zo moeilijk hoor.
Is dat bij het topic over engelse woorden??? Dat hebben we catagorisch de huiskamer in gel*ld dus daar moet je je voor aanmelden. Is niet zo moeilijk hoor.
Was het niet zo dat dat alleen geldt om zelf een post in het topic te kunnen plaatsen? Ik dacht dat lezen altijd mocht?
sorry niet duidelijk genoeg, het topic waar ik op doel staat hier in Western en is het topic : Quarter Horse Merrie, wilde graag kijken waar het over ging maar kreeg dus te horen dat ik daar geen toestemming voor had .................
deze vraag hoort ten eerste op FZ thuis maar het antwoord is simpel. De advertentie van die merrie is verplaatst naar de mesthoop, de verzamelplaats voor alle verwijderde berichten waar alleen moderators toegang hebben. Vandaar dus de "geen toestemming" melding. De link had dan ook niet moeten blijven staan, ik zal die verwijderen.
Dit topic verplaats ik naar FZ en zet het daar op slot aangezien deze vraag al veel vaker is gesteld.