maximaal aantal tekens in je profiel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje__

maximaal aantal tekens in je profiel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 17:33

*SCHRIKT*

Ehh fijn .. Ik pas mn profiel aan, maar zodra ik er iets bij zet, gaat er onder tekst af...

Dus er zit een maximaal aantal tekens op je profiel? Op zich geen ramp, maar ik wist het niet, en nu is helft van mn profiel weg

Klopt daaat? Blijft dat zo? is dat iets nieuws?

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:35

Ow raar.
Nog nooit van gehoord en het zelf ook niet meegemaakt. Hoeveel tekens zijn het dan?

Niet dat ik het erg vind, sommige profielen zijn veel te lang en met zoveel foto's dat het laden uren duurt.

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:37

Had ik ook nog nooit wat van gehoord eigenlijk dus ben ook wel benieuwd.
@ mocca; idd die mega grote foto's die bovendien ook nog eens halfbakken zijn en er onder nog 20 soortgelijke foto's op staan..

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:57

op zich geen probleem mee, maar dan krijg je juist die mega langen foto profielen, waar dus het profiel uit 1 super lange foto bestaat. En das ook echt niet handig...

[edit] EN bereik je er wel mee wat je er mee wilt bereiken? Stel je hebt minder plaats in je profiel dan ga je juist tekst eruit halen, omdat die meer plaats inneemt dan foto's als je naar de tekens kijkt. Dus juist dan krijg je bijna puur foto's..

En das denk ik ook niet helemaal de bedoeling..

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:12

Jup, profiel heeft altijd al een maximale lengte gehad. Ben ik ook wel tegenaan gelopen. Vraag me niet hoe lang precies, want dat weet ik niet .

Oh, nog even over je onderschrift (die iPod), heb je wel uit 1 van die advertenties gekozen? Alleen als je dat doet kan je een iPod krijgen. Dus zo gratis is het niet Maar dit is verder offtopic.