Nieuw forum-idee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zietje

Nieuw forum-idee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 16:08

Ik weet niet of dit idee er eerder in is gegooid, ik heb ff lopen zoeken maar niks gevonden. Zowel, sorry dan moet ik beter zoeken.

Zou het niet leuk zijn om een (tijdelijk) forum over het starten van een bedrijf in de paardensport te beginnen? Wie daar allemaal mee bezig is, die het heeft meegemaakt of er over denkt een bedrijf te beginnen(enz.).

Er is zo een wildgroei aan bedrijven en veel onduidelijkheid dat het mij leuk lijkt dat daar ideeën over uitgewisseld kunnen worden!

Is het wat?

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:09

Leuk idee
Maar waarom een heel forum?
Ik denk dat een topic in de Huiskamer ook prima kan voldoen.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:11

Ik denk dat dit een beetje overdreven is.
Inderdaad, één topic is groot genoeg, want een héél forum, daar is de doelgroep niet groot genoeg voor.

Zietje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 17:17

Ik had meer het idee voor een forum omdat er zoveel dingen rondom dit onderwerp te bespreken zijn en dat in 1 topic misschien wat rommelig wordt....

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:19

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:20

Nou, Bokt is ten eerste een paardenforum.
Ik kan me voorstellen dat er centrale forums komen, zoals Paardenpraat en Wedstrijden nu.
Maar een forum, speciaal forum over het starten van een bedrijf lijkt me niet zo'n goed idee..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:24

Ik vind het op zich een leuk idee, maar heb eerlijk gezegd niet het idee dat er genoeg animo daarvoor zal zijn. Er is maar een kleine club die een bedrijf opstart, sporadisch zie je daar een topic over langskomen op bijvoorbeeld VMR, maar echt veel topics zie ik persoonlijk niet. Ik denk daarom ook dat een topic beter zal werken dan een geheel forum

Wellicht dat het mettertijd wel past in de nieuwe forumindeling zoals Oscar al aangeeft met die link.