Soms wil ik een interessant bericht in een topic aan iemand doorsturen.
Daarvoor zit de pm-knop onder de berichten. Je kon dan de naam van degene die het bericht schrijft wijzigen in de naam van degene aan wie je het bericht wilt laten zien.
Die heb ik nog niet meegekregen, wel als ik een pb naar iemand schrijf en ik druk op voorbeeld, dan krijg ik wel 'prive bericht niet gevonden' zou je denken je drukt op vorige en je hebt je hele bericht weer te pakken, nou nee hoor, daar staat dan alleen de quote en mijn getypte deel is dan verdwenen. Erg iritant als het een behoorlijk verhaal is geworden en ik ben vergeten te kopieeren.........
Je hebt gelijk! Lukt niet, ik kan mijn naam niet in de jouwe wijzigen want dan krijg ik idd. privebericht niet gevonden. Ik stuur ook eigenlijk vrijwel nooit berichten op die manier. Ik geloof dat ik in het topic op quote druk, dat kopieer en dan in een prive bericht verstuur, nu ik erover nadenk doe ik dat dus best omslachtig maar dan doet hij het wel (ook niet altijd hoor, vaak krijg ik dan i.p.v. de quote weer gewoon wat vreemde nummertjes, ook erg iri)