Moderator van Evenementen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Moderator van Evenementen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 13:31

Wie kan mij vertellen wie de moderator is van Evenementen en waar ik dat dan zou kunnen vinden?
Vroeger stond dat altijd bovenaan de pagina wie de moddies van dat forum waren.

Volgens mij wordt het forum Evenementen totaal niet in de gaten gehouden en er wordt niet gereageerd op TEM´s. Vind ik niet geheel gepast eigenlijk of is de TEM functie buiten werking of functioneert niet goed?
Wie gaat er over dit forum?

Alvast bedankt.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 13:32

volgens mij komen alle TEMs centraal binnen, dus dat heeft niet te maken met een bepaald forum.

volgens mij heeft evenementen ook geen vaste moderator

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 13:40

Klopt, evenementen is een nieuw forum, daar is (nog) geen mod aan toegewezen. de tems komen idd op 1 plek binnen, en de nieuwe mods doen in ieder geval 'vliegende keep' werk, en handelen in principe tems van overal en nergens af. Er staan op dit moment geen tems van meer dan een dag oud open - en geen enkele over Evenementen.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 14:09

ik denk dat ik weet wat Suzanne bedoelt, en dat is een vervelende bug in het TeM systeem. ALs je een recentere TeM afhandelt, verdwijnen ook de eerdere openstaande TeMs in cyberspace. Ik zal eens kijken naar de stand van zaken.

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 02:06

Zo'n idee had ik ook al. Ik had geTeMd omdat iemand in een oud topic van mij had gereageerd, maar die is nog steeds niet op slot. Gelukkig is 't topic alweer verder weggezakt.