Senja_x schreef:Wat je ook kan doen is naar piratebay kijkt onder software neemt bijvoorbeeld azureus als torrent en download hem illigaal met code werkt perfect. kan je ook gelijk de nieuwste films downloaden
Ik gebruik Hitman pro ook maar laat die om de paar weken draaien op mijn computer dat doe ik voor de zekerheid altijd goed om te doen
Gaat lekker met die tips, en wat dacht @Senja te downloaden als het gratis is.
Hitmanpro is geen virusscanner, want die is meer van toepassing bij de downloads van P2P.
IceBabY schreef:Ik heb NOD32 gratis. En ik vind dat een hele goede virusscanner. Ik kan 'm trouwens verzenden via MSN. Dus als iemand NOD32 wil voeg me maar gewoon toe love_gingermorgan@hot...
@IceBabY, zal Bokt niet blij mee zijn, dat soort tips ( helemaal dom je mailadres openbaar te zetten, gevolg een dosis spam op je adres )
Eén voordeel dat je Nod32 hebt gekozen 
Hou er wel rekening mee dat er veel software in omloop is die er scripts bij hebben zitten en iets extra's toevoegen aan je computer.
Zo van, 'jij de software en ik in je computer'
@Chiqa > ( ik ben ook blond, maar niet dom of wijsheid komt met de jaren )
Velen weten dat dus niet, vooral bij het installeren zou je dan al moeten aangeven dat het niet geinstalleerd moet worden.
Maar daar let niemand op, net als de tekst waar je mee akkoord gaat bij installatie.
Sommige Freeware software hebben al in die tekst een verklaring dat er spyware wordt meegeinstalleerd, na oke te klikken komt het samen met je software contact leggen naar buiten.
( vandaar de Firewall die belangrijk is, niet die van Windows want die geeft je geen melding dat er iets op je computer zit ( spyware/trojan/virus ) maar een andere als Zonealarm of Sygate enz.