Ongewenst reclame op website

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ongewenst reclame op website

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 20:26

Even voor de duidelijkheid, het gaan om mijn eigen website: http://members.home.nl/vrijheidsdressuur/

Sinds een paar weken krijg ik steeds als ik er naar toe ga een pop-up scherm met allemaal loze reclame. Dat heb ik er nooit op gezet en ik wil die schermvervuiling ook absoluut niet. Volgens mij heeft de reclame-ukkel mijn website hier op de een of andere manier mee geinfecteerd, omdat ik dit niet zelf heb gedaan en ik het elke keer weer krijg als ik naar mijn site ga. De vraag is alleen hoe dat kan, en wat ik daar aan kan doen om het weer ongedaan te maken. Iemand tips?

IcePrincess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 01:08

webstats verwijderen, die geeft een pop-up (niet bij iedereen overgens, ik kreeg hem nu niet)

juno1

Re: Ongewenst reclame op website

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 01:44

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 01:51

Heb je niet iets dat pop up's kan blokkeren?

Anoniem

Re: Ongewenst reclame op website

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 11:30

Geeveedee, dat is inderdaad een rottige truuk! Ik heb al sinds ik de website opgericht heb een teller van NedStat, en deze werkte altijd prima. Dus toen NedStat overgenomen werd door dat nieuwe bedrijf heb ik hem gewoon laten staan. En dus blijkt nu dat die nieuwe organisatie mijn aanmelding voor NedStat misbruikt om reclame op mijn website te spammen! Heel erg jammer van het statje, maar die teller ga ik dus maar verwijderen... Erg jammer van de gegevens die ik daarop verzameld heb, maar ik ben blij dat ik nu in elk geval weet wat er mis is...