Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jiehaaa schreef:Lezen is blijkbaar erg lastig...
Chiqa schreef:Nou al heeft een topic tig pagina's dan doe
ik júist mn best om mn antwoord te zoeken
tussen de rest van de antwoorden, zo begrijp het
verhaal ook beter.
Maar goed er zijn uitersten....jiehaaa schreef:Lezen is blijkbaar erg lastig...
Klopt.....sommige mensen antwoorden
al bevooroordeeld, en heeft een discussie voeren
al heelmaal geen zin meer want het oordeel
staat toch al klaar.
Dit vind ik persoonlijk ook erg vervelend ja.
Chiqa schreef:Mag ik dan nu zo vrij zijn om te zeggen dat ik jou typen ook behoorlijk irritant vind
jiehaaa schreef:Soms is dat wel irritant ja, maar soms snap ik het wel een beetje, als iemand reageert op een topic van TIG pagina's, en geen zin heeft om die allemaal door te werken, en daarom een vraag stelt die al eerder in het topic door iemand anders gevraagd is...Kan gebeuren.
Maar waar ik mij persoonlijk wel enorm aan erger, is dat sommige mensen alleen maar lezen wat ze willen lezen, ook al staat het er niet... Dan leggen ze je woorden in de mond die je niet hebt gebruikt, en als je daar dan ook nog wat over durft op te merken, nou dan krijg je helemaal de wind vanvoren!
Lezen is blijkbaar erg lastig...
siets schreef:Mag ik dan nu zo vrij zijn om te zeggen dat ik jou typen ook behoorlijk irritant vind
Natasja91 schreef:Hahaha en dus is het niet zo raar dat mensen je berichten niet goed lezen![]()
Het kan erg irritant zijn, maar ook ik ga geen 30 pagina's doorzoeken naar een antwoord op mijn vraag.
Tieneke schreef:Ja, als er een topic is met vb. 10 pg's, ga ik die echt nie allemaal doorlezen, ik snap heel goed dat andere mensen dat ook niet doen