Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quote schreef:Heb je al gestuurd?
Het kan een paar daagjes duren eer dat hij een pb leest.
Oscar schreef:Klopt, het kan ook bij je ongewenste mail staan.
Als je het daar niet kunt vinden, dan bestaat de kans dat je een verkeerd e-mailadres ingegeven hebt. Bart kan je dan verder helpen.
Je kunt ook het volgende even proberen:
- uitloggen
- daarna naar login-scherm gaan
- gebruikersnaam ingeven
- op 'resend activation' drukken
Oscar schreef:Klopt, het kan ook bij je ongewenste mail staan.
Als je het daar niet kunt vinden, dan bestaat de kans dat je een verkeerd e-mailadres ingegeven hebt. Bart kan je dan verder helpen.
Je kunt ook het volgende even proberen:
- uitloggen
- daarna naar login-scherm gaan
- gebruikersnaam ingeven
- op 'resend activation' drukken
BSBSK schreef:Oscar, het leek inderdaad opgelost, ik kan nu wel weer inloggen onder mijn eigen naam, maar kan heel veel niet. Ik kan mijn iegen pb's niet lezen, ik kan geen pb's versturen, ik kan in dit topic onder mijn eigen naam geen antwoord plaatsen... Het klopt dus nog helemaal niet
Ik zal Bart en Heike nóg eens pb-en onder deze naam...
Sno0py schreef:Ja dat vriendinnetje ben ik dus, nu even een andere account aangemaakt maar zo is het dus heel vervelend omdat heel mijn profiel ook weg is enzo.
als ik dus op resend activation doe, komt er te staan dat ik een foutieve gebruikersnaam/mailadres heb ingevoerd.
Ik heb onlangs wel mijn mailadres veranderd, maar mijn oude én mijn nieuwe pakt ie niet...
Verder heb ik ook nooit een activatie ofzo gehad dat ik een ander mailadres heb ingevoerd.
Lielle schreef:BSBK, ik heb je net onder je andere account een PB gestuurd, laat even weten of je die heb ontvangen.
Lielle schreef:Sno0py schreef:Ja dat vriendinnetje ben ik dus, nu even een andere account aangemaakt maar zo is het dus heel vervelend omdat heel mijn profiel ook weg is enzo.
als ik dus op resend activation doe, komt er te staan dat ik een foutieve gebruikersnaam/mailadres heb ingevoerd.
Ik heb onlangs wel mijn mailadres veranderd, maar mijn oude én mijn nieuwe pakt ie niet...
Verder heb ik ook nooit een activatie ofzo gehad dat ik een ander mailadres heb ingevoerd.
Die mail is dan waarschijnlijk in je junkmailbox beland, of je hebt een verkeerd email adres ingevoerd.