Dell vraagje voor computerkenner

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Dell vraagje voor computerkenner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 20:27

Mijn pc is een Dell van bijna 2 maanden oud. Jammer genoeg heb ik tijdens de bestelling en samenstelling van de pc niet aan een dvdbrander gedacht. Nou is mijn broertje een ITer en wil er wel een brander inzetten.

Nou is hij bang dat wanneer de pc wordt geopend, de garantie vervalt. Kan dit en is de pc van binnen verzegeld? Ik heb namelijk extra garantie voor 3 jaar genomen en dat wil ik niet kwijtraken omdat ik niet zeker weet of hij open mag worden gemaakt door iemand anders dan een Dell medewerker

Ik kan het nergens in de papieren vinden dus iemand die misschien het antwoord weet?

marlou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:27

zou je dell moeten bellen om het te vragen

onze computer heeft iemand van dell laatsst opengehad om iets te vervangen maar hij was geloof ik niet verzegeld

Girl In The Mirror

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:22

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:24

Hij is niet verzegeld, maar als je iets van een ander merk erin laat zetten, dan vervalt de garantie.

Sundancer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:37

Ligt eraan, ik heb laast nog een 3 maanden oude Dell pc gezien die wel een zegel erop had. Die is er binnenin gezet, en die zie je dus ook niet. Alleen waneer je de kast openmaakt dan scheurt de zegel.

Koop dan een externe DVD brander. Is ook ontzettend handig

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 15:18

hmmm ik dacht ook dat hij dan toch niet verzegelt zou zijn, omdat iedereen het hier zei en ik het niet in de papieren kan vinden, maar nu zegt Sundancer toch weer van wel En met mijn 3 jaar garantie en reparatie aan huis wil ik het echt niet riskeren.

Dan toch maar even bellen en anders een externe brander