Smiley's en avaters bewegen niet. Hoe kan dat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Targaryen

Smiley's en avaters bewegen niet. Hoe kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 19:14

Nou, de titel zegt het al.
Bij mij is mijn scherm gewoon altijd helemaal stil (op de cursor na dan ).

Toen ik een keer op school op Bokt ging wist ik ook nie wat me overkwam, maar ik vond 't wel heel wat vrolijker.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat het wel gaat bewegen?
Moet ik dan iets op mijn computer instellen?

juno1

Re: Smiley's en avaters bewegen niet. Hoe kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 19:39

Je gebruikt Internet Explorer ?
Kijk dan eerst of je bij Extra>internetopties>geavanceerd > 'animatie's afspelen op webpagina's ' hebt aangevinkt.
( als je daar wijzigingen in uitvoert moet je de computer opnieuw opstarten )

Is dat niet het probleem dan is de vraag of je misschien Norton hebt geinstalleerd, dus Norton Internet Security / Norton Antivirus/Firewall ?

Wat heb je gedaan want neem aan dat je het eerder wel kon zien bewegen ?
Iets verwijderd/geinstalleerd/opgeschoond, in dat geval heb je de optie om een systeemherstelpunt terug te zetten.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 15:40

juno1 schreef:
Je gebruikt Internet Explorer ?
Kijk dan eerst of je bij Extra>internetopties>geavanceerd > 'animatie's afspelen op webpagina's ' hebt aangevinkt.
( als je daar wijzigingen in uitvoert moet je de computer opnieuw opstarten )

Die stond al aangevinkt. Heb dat gewijzigd en weer opnieuw gedaan, maar zonder effect.

juno1 schreef:
Is dat niet het probleem dan is de vraag of je misschien Norton hebt geinstalleerd, dus Norton Internet Security / Norton Antivirus/Firewall ?

Volgens mij staat op deze computer inderdaad iets van Norton Antivirus. Mijn vader houdt zich daar mee bezig, tis een openbare computer dusja..

juno1 schreef:
Wat heb je gedaan want neem aan dat je het eerder wel kon zien bewegen ?
Iets verwijderd/geinstalleerd/opgeschoond, in dat geval heb je de optie om een systeemherstelpunt terug te zetten.
Nou sinds ik op Bokt zit (vorig jaar september, als ik t goed heb) heb ik nog nooit iets zien bewegen. Wat ik (of mijn vader) verder heeft geinstalleerd/verwijderd/opgeschoond zou ik niet meer weten. Hou me daar niet zo mee bezig.

Targaryen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 21:28

Nog steeds niemand die me verder kan helpen?

Thokkadisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:31

Citaat:

Ik heb ook norton antivirus (of firewall weet ik veel ) maar ik zie wel alles bewegen ik zou niet weten wat het probleem is, sorry

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 23:17

Sinds SP2 op de Windows XP computers is geinstalleerd is ook de beveiliging omhoog gegaan.
Wat betreft de Internet Explorer staat hier een lijst van aanpassingen die je dan moet doorlopen om te zien of deze staan uitgeschakeld.
Is hetzelfde als in Outlook Express waar je bij Extra>opties> 'opslaan of openen van bijlagen welke mogelijk een virus bevatten niet openen' is toegevoegd ( dit om de gevaarlijke extensies als .gif/scr/tiff/scripts tegen te houden )
Dit zit ook in de beveiligingssoftware en zeker Norton is er om bekend dat die het kan blokkeren, daar zul je dan de instellingen van moeten nalopen.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 00:35

Juno, in dat geval zou je de afbeeldingen helemaal niet kunnen zien. Ik denk dat een firewall waarschijnlijker is. Je kunt met name kijken naar anti-reclame-settings. Verder ken ik Norton niet goed genoeg, maar dat is het meest waarschijnlijk.

Maar persoonlijk vind ik de rust wel heerlijk. Ik heb (noodgedwongen) een tijd die stuiterende plaatjes moeten verdragen, en ik kon er echt niet tegen. Bij mij staan de afbeeldingen dan ook allemaal op maximaal 1 keer bewegen.

Natasjaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 03:49

je bent niet de enige met dit probleem, ik heb precies t zelfde, alleen begon t bij mij van de 1 op de andere dag, zonder dat ik iets veranderd heb aan instellingen of programma's

Targaryen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 14:47

Nu bewegen ze ineens weer wel .
En ik heb toch niks veranderd ofzo.

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:38

Citaat:
Nou sinds ik op Bokt zit (vorig jaar september, als ik t goed heb) heb ik nog nooit iets zien bewegen. Wat ik (of mijn vader) verder heeft geinstalleerd/verwijderd/opgeschoond zou ik niet meer weten. Hou me daar niet zo mee bezig.

Sinds vorig jaar September zie je geen animaties, nu dus wel.
Dat kan dan niet nu allemaal wel werken zonder dat je een instelling hebt veranderd, dus ergens heb je wel iets gedaan al of niet onbewust.

Natasjaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:32

hier werkt t nog altijd niet