Wie heeft er verstand van bluetooth?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Wie heeft er verstand van bluetooth?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 22:03

Wie kan mij helpen? Ik heb een bluetooth usb stick en een telefoon met bluetooth en nu wil ik gegevens op me telefoon zetten. Ik weet alleen niet hoe het moet en het staat niet beschreven in de gebruiksaanwijzing. Ik heb een Samsung E340 maar ik denk dat het per telefoon niet veel uitmaakt

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:07

Ik ken het.
Ik heb ook zo'n ding en snap er geen hol van. Ook een samsung toeval;lig. Ik lees dus even mee.

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:09

Heb je die bluethoot stick in de computer dan moet de comp ergens op reageren ofzow .. Dan moe je dat aanklikken en in je telefoon bluethoot aanzetten en dan op 1 of andere manier vezenden.. ik weet nie Precies maar ongveer zo Als je er wat van snapt

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:10

Relien schreef:
Heb je die bluethoot stick in de computer dan moet de comp ergens op reageren ofzow .. Dan moe je dat aanklikken en in je telefoon bluethoot aanzetten en dan op 1 of andere manier vezenden.. ik weet nie Precies maar ongveer zo Als je er wat van snapt

Sorry typte snel heb de hele tijd bluetooth verkeerd geschreven

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 22:27

hmm nou daar heb ik niks aan jammergenoeg.. ik vind het maar K*T dat hele bluetooth gedoe! :@ aahhgrrrr echt frustrerend!! ben er al non stop 5 uur mee bezig en het lukt gewoon niet!!! PC opnieuw opgestart en als ik me bluetooth erin doe dan vraagt hij niet om een code en hij is nu dus ook niet geactiveerd!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: Wie heeft er verstand van bluetooth?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:46

Wij hebben ook bluetooth, echt erg makkelijk Mijn vriend heeft het geregeld, maar volgens mij gaat het als volgt. Bij je bluetooth zit als het goed is een installatie-cd-rom voor je computer. Wanneer je dit geinstalleerd hebt, schakel je de bluetooth van je telefoon in. Vervolgens ga je naar apparaten zoeken in het menu van je telefoon. Hij zoekt nu je computer op, en je computer reageerd daarop, als het goed is (bij ons altijd wel).

IceBabY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:49

Ik heb gewoon vanalles geprobeert.. En toen lukte het... Ik weet nu al niet meer hoe het moet haha.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 23:55

AM -> FZ

SillyB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 12:23

wat is het precies wat niet lukt? doet de bluetooth het wel op je computer? Krijg je je telefoon niet op de bluetooth stand?
Niemand kan je helpen als je niet duidelijk bent in wat je al geprobeerd hebt en wat er precies niet lukt!

Patriesja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:14

is die bluetooth stick geinstalleerd??
bij mij is het rechtermuisknop op het icoontje rechts onderin
dan bestand sturen naar je telefoon of ontvangen van je telefoon....
doe je sturen, dan zoek je het bestand uit en zorg dan dat de bluetooth aanstaat op je gsm, en voila dan accepteer je het en klaar

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 23:08

ik weet niet wat ik heb gedaan maar ineens was het gelukt heel vaag maar ik ben er blij mee