Nu heeft mijn neef dreamweaver geinstalleerd op mijn computer, met de uitleg dat het veel makkelijker is enzo. Maar nu snap ik er helemaal niks van. Weet iemand een site, waar het makkelijk (in het nederlands graag! ) staat uitgelegt hoe dreamweaver werkt? (zo'n stap voor stap systeem zeg maar )
Op mijn computer had ik nog een Word-document staan waar het één en ander over Dreamweaver wordt uitgelegd - in het Nederlands . Ik heb het voor je op m'n FTP-server gezet en je kunt het downloaden door op de volgende link te klikken en dan Opslaan te kiezen (of Openen en daarna zelf opslaan). Het kan overigens wel even duren, het bestand is vrij groot.
Nyncke, ik heb het bestand opgeslagen. Maar als ik het wil openen krijg ik eerst zo'n ding dat word zich opent, dan de werkbalken van Word. Maar dan sluit hij zich weer af. Zonder dat ik het document zie.
Mmm... dat is raar ! Bij mij doet 'ie dat inderdaad ook, terwijl hij het eerst wel goed deed. Ik heb het document nog eens opnieuw ge-upload en nadat Word me had verteld dat dit document de vorige keer dat het werd geopend een 'ernstige fout had veroorzaakt', deed 'ie het nu gewoon weer. Je kunt het nu nog eens proberen, maar inderdaad, op de site die juno1 noemt, staat eenzelfde soort cursus (zo te zien een andere versie of zo, er zijn wat verschillen) onder .cursusDW4 .