Dreamweaver

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaisa

Dreamweaver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 17:36

Nu heeft mijn neef dreamweaver geinstalleerd op mijn computer, met de uitleg dat het veel makkelijker is enzo.
Maar nu snap ik er helemaal niks van. Weet iemand een site, waar het makkelijk (in het nederlands graag! ) staat uitgelegt hoe dreamweaver werkt? (zo'n stap voor stap systeem zeg maar )

Nyncke

Cursus Dreamweaver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:20

Hoi Asha,

Op mijn computer had ik nog een Word-document staan waar het één en ander over Dreamweaver wordt uitgelegd - in het Nederlands . Ik heb het voor je op m'n FTP-server gezet en je kunt het downloaden door op de volgende link te klikken en dan Opslaan te kiezen (of Openen en daarna zelf opslaan). Het kan overigens wel even duren, het bestand is vrij groot.

Cursus Dreamweaver.doc (2,07 MB)

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,

Nynke.

juno1

Re: Dreamweaver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:55

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 10:08

Dank jullie wel. Ik zal het goed doorlezen, ik hoop dat ik er veel aan heb

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 10:13

Nyncke, ik heb het bestand opgeslagen. Maar als ik het wil openen krijg ik eerst zo'n ding dat word zich opent, dan de werkbalken van Word. Maar dan sluit hij zich weer af. Zonder dat ik het document zie.

Nyncke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:03

Mmm... dat is raar ! Bij mij doet 'ie dat inderdaad ook, terwijl hij het eerst wel goed deed. Ik heb het document nog eens opnieuw ge-upload en nadat Word me had verteld dat dit document de vorige keer dat het werd geopend een 'ernstige fout had veroorzaakt', deed 'ie het nu gewoon weer. Je kunt het nu nog eens proberen, maar inderdaad, op de site die juno1 noemt, staat eenzelfde soort cursus (zo te zien een andere versie of zo, er zijn wat verschillen) onder .cursusDW4 .

Bonny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:31

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 13:46

Bonny bedankt voor de andere link!

Nyncke, ik heb het nog een keer geprobeerd. En nu doet die het wel (heb hem toch even gedownload, altijd handig een off-line versie )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:48

Waarom haal je geen boek? Ik heb er een liggen. Kleine 600 pagina's dik maar je bent daarna wel meteen klaar.