Meerdere TeM's voor 1 topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Satine

Meerdere TeM's voor 1 topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 22:44

Aangezien er toch zoveel kan met een computer met programmatjes en zo, vroeg ik mij af of het misschien niet mogelijk is om te laten zien dat er voor dat bepaald topic al geTeMd is? Ik zou dan voorstellen om dat bijvoorbeeld bovenaan de pagina's van het topic zelf te doen of zo, zodat je vanaf het overzicht van de topics niet ziet, om een soort van ramptoerisme te voorkomen. Maar dus vanin het topic wel duidelijk te zien is voor alle lezers.
Dit is dan om veel onnodig werk van de Modjes te voorkomen, want ik kan me voorstellen dat er ongelofelijk veel dubbele en meerdere TeM-berichtjes aankomen voor 1 topic. En ze die dan vaak ook nog eens allemaal moeten beantwoorden... Dat vind ik persoonlijk echt onzinnig dubbel werk, en ik denk dat ze zelf ook verder al genoeg te doen hebben. Ook de gewone gebruikers moeten dan niet meer onnodig een berichtje typen, maar dat is dan eerder een bijzaak (uitgezonderd de mensen die er 100den per dag versturen ).

AapjeAstrid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 22:45

Vind ik op zich een goed idee.
Scheelt weer wat werk voor de moddies!

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 22:52

Volgens mij kunnen de moddies toch al in 1 keer alle mailtjes beantwoorden die ze van 1 topic hebben gehad? (beetje vaag uitgelegt ) Maar ik bedoel dus dat ze als ze van 1 topic meerdere tems krijgen ze die in 1 keer kunnen beantwoorden zodat iedereen die heeft getemt allemaal een mailtje krijgen.
(Dit was toch zo? )

Satine

Re: Meerdere TeM's voor 1 topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 23:09

Zou best kunnen hoor. Het was maar een idee he . Maar scheelt ook weer in dataverkeer, al zal dat niet zo gigantisch veel zijn vermoed ik.

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 23:11

in een ander topic zei een mod dat ze juist aan het aantal TeM's goed kunnen zien waar ze snel moeten ingrijpen enz.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 23:30

LovesSaartje, dat klopt inderdaad
De tem-meldingen komen in een overzicht bij ons binnen.
Sinds de nieuwe versie van Bokt krijgen we alle meldingen over 1 topic in 1 keer te zien.
Het afhandelen gaat daardoor ook een stuk sneller.
Vroeger moesten we elke melder een apart bericht sturen, nu is het een kwestie van 1 bericht typen, alle melders aanvinken en op 'versturen' drukken.
Het voordeel van meerdere tem's per topic is dat we meestal snel kunnen zien waar er iets bijzonders aan de hand is.
Door het aantal tem's op een bepaald topic is meestal in 1 oogopslag te zien of er echt iets ernstigs aan de hand is, of dat het om een kleinigheidje gaat (meestal maar 1 of 2 meldingen).

Dorée

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 16:21

Oscar, kan dat niet ook bij PB's geregeld worden? Meerdere personen aanvinken voor het versturen van een en hetzelfde bericht?

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:27

Als ik een topic Tem zet ik dit meestal ook in het topic zelf zodat andere mensen weten dat er al getemd is.

Bij de PB's zou dat inderdaad wel handig zijn.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:30

Dorée schreef:
Oscar, kan dat niet ook bij PB's geregeld worden? Meerdere personen aanvinken voor het versturen van een en hetzelfde bericht?

je kunt al een PB naar meerdere mensen versturen