Na aanleiding van wat mensen in een tem zetten, vraag ik me nu af wat de vreemdste/ apartste/leukste tem of pb ( owneej, dat mag je hier niet neerzetten

Kom maar op met die verhalen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liza van loon schreef:Ik heb nu een Pb die verwijderd is door de verzender, dus ik kan hem niet openen. Maar ik kan hem zelf ook niet verwijderen dus staat ie nog steeds als ongelezen, wel irritant.
liza van loon schreef:Ik heb nu een Pb die verwijderd is door de verzender, dus ik kan hem niet openen. Maar ik kan hem zelf ook niet verwijderen dus staat ie nog steeds als ongelezen, wel irritant.
Belker schreef:moderator zijn is toch geen beroep? eerder toch een roeping?
Belker schreef:moderator zijn is toch geen beroep? eerder toch een roeping?
Sjoert schreef:Volgens mij komen alle mods zo af en toe wel eens een TeM tegen dia (naar ik aanneem) als pb bedoelt is naar een andere gebruiker.
Dan heb je echt geeeeeeen idee waar het over gaat.
Cadish schreef:Persoonlijke geheimen die geadresseerd zijn aan een bokker in een TeM?
Oh lord
Quote schreef:Cadish schreef:Persoonlijke geheimen die geadresseerd zijn aan een bokker in een TeM?
Oh lord
Ojee.
Jij denkt wat ik denk.
Volgens mij is het mij ook wel eens overkomen om een pb te Temmen.
Haha, dankje Farouche.
IndianRose schreef:liza van loon schreef:Ik heb nu een Pb die verwijderd is door de verzender, dus ik kan hem niet openen. Maar ik kan hem zelf ook niet verwijderen dus staat ie nog steeds als ongelezen, wel irritant.
Ja,dat heb ik ook
Nu staat er:
0 nieuwe berichten, 1 ongelezen bericht.
Quote schreef:Sjoert schreef:Volgens mij komen alle mods zo af en toe wel eens een TeM tegen dia (naar ik aanneem) als pb bedoelt is naar een andere gebruiker.
Dan heb je echt geeeeeeen idee waar het over gaat.
Dan ben ik toch wel weer benieuwd waar dat over gaat.
Zo van 'heeee schatje, alles goeeed?'