Wanneer ik mijn outlook open om een bericht te sturen dan krijg ik de vraag of ik een wachtwoord wil intypen (heb er nooit 1 ingevoerd ) en aangezien ik deze dus niet heb kan ik er ook geen gebruik meer van maken
Je hebt toch wel de gegevens van je provider ( dit als je dus mail probeert te verzenden met het mailadres van je provider )
Vaak gebeurd het dat je steeds opnieuw het scherm krijgt met de opdracht je wachtwoord in te voeren, dat komt omdat je een fout hebt bij de uitgaande verzendopdracht ( SMTP )
Dit vind je terug onder extra>accounts> klik op de naam van dat mailaccount en kies Eigenschappen. Loop die gegevens eens na.
Of gebruik je een mailaccount van een andere ( gmail/lycos ) aanbieder ?
Multikabel (quicknet) inkomende mail (pop3)= pop.quicknet.nl uitgaande mail (smtp)= smtp.quicknet.nl gebruikersnaam=is door Multikabel (quicknet) aan je verstrekt
Verwijder de eventuele ingevulde wachtwoord als je die ziet staan en voer het opnieuw in ( let op je capslock )
Als je nu klikt op annuleren kun je dan kijken naar het scherm wat daar dan staat en op details klikken. Komt er precies te staan waarom de mail niet verzonden of opgehaald kon worden.