Nu echt hulp nodig met avatar!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

andiamo97

Nu echt hulp nodig met avatar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 00:30

Ik probeer nu al een tijdje een leuke avatar van mijn paardje te plaatsen, maar het wil maar niet lukken. Ik krijg hem op geen enkele manier op de goeie grootte. Ik ben al bij FAQ wezen kijken en heb daar enkele links geprobeerd, o.a. bij http://www.imageshack.us/ geprobeerd het juiste formaat te krijgen. Maar die heeft alleen de afmeting 100x75 geloof ik als avatar. Dus ik krijg werkelijk niets ge-upload. Ik heb ook geen programma als Animation shop, zodat ik mijn plaatje zelf zou kunnen bewerken. Ik hoop dat een van de moderators mij miss kan helpen, want de topic die er ook was over hulp met (bewegende) avatars is ook gesloten. Ik hoor het wel...

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 02:19

Andiamo kom maar op met dat plaatje. verklein ik hem wel en mail ik hem naar je terug. Evt. kan ik dat ook met bewegende plaatjes .

Emailadres: wel zo handig clipsje@hotmail.com Bitte, bitte geen giga foto's sturen die komen niet aan.

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 02:20

Daar is een algemeen topic voor.

EDIT ik bedoel centraal topic.

Jakary

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 02:21

je kan hem op het juiste formaat maken met Microsoft Picture manager, dat zit normaal in het office pakket denk ik. Dus als je office op je pc hebt ....
anders mag je hem ook altijd doorsturen, dan maak ik hem wel op 't juiste formaat

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 07:07