Bij mijn zus kan ik perfect inloggen, en uitloggen. Sinds kort kan ik dit niet op mijn laptop. Er staat , je bent ingelogd, maar ik kan geen berichten sturen, of zie geen pb berichten ofzo, helppp
Er zijn wel inlogproblemen geweest, maar dan blijft het vreemd dat je op een andere PC wèl kunt inloggen. Misschien toch de map cookies eens legen? (na de laatste upgrade van Bokt kon ik ook niet meer inloggen tot ik die map geleegd had)
Dubbelklik: Deze computer, C:, Documents & Settings, "de naam waarmee je aangelogd bent", cookies... Je kunt daar alles verwijderen behalve index.dat dus het handigste is om die te selecteren en dan onder... beeld? (ik doe het even uit mijn hoofd) Selectie omkeren aanklikken en op Del duwen. Nog even bevestigen dat je dat wilt en al je cookies zijn weg. Een andere mogelijkheid is om alleen je Boktcookie(s) te verwijderen. Niet zo moeilijk te vinden. Hetzelfde verhaal om bij de map cookies te komen en dan "je naam"@bokt[1] zoeken en verwijderen. Soms is er ook nog een "je naam"@bokt[2] en die moet je dan ook weghalen. Of het hele @bokt[1] er staat weet ik niet, bij mij staat er bijvoorbeeld maar een deel (test@bo) tot ik er met mijn muis op ga staan. Het kan ook zijn dat je geen 'pop-up' van de volledige naam ziet, dat is een Windows-instelling die aan te passen is.
Stuur maar een PB als je er niet uitkomt. In sommige Windowsversies worden andere "namen" gebruikt voor sommige onderdelen.