Welk internetabbonement.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MirZam

Welk internetabbonement.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 13:11

Zoals sommige op bokt misschien wel weten zijn mijn vreind op zoek naar een huis. Wanneer dit gevodnen is moet er natuurlijk zo snel mogelijk een internet abbonement komen. maar wat is goed te betalen?
Wat zijn jullie ervarningen?
Heeft er eimand ook de combinatie bellen en internetten voor 1 vaste prijs??
We willen namelijk wel een vaste telelfoon, maar zulen die ws niet heel veel gebruiken. Meer om bereikbaar te zijn..

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:11

Wij hebben kabelinternet van @home. Het goedkoopste pakket, @home Budget voor € 17,95 per maand. Dat bevalt prima! Sinds we lid zijn is de snelheid al diverse malen omhoog gegaan. We kunnen hier gerust met meerdere pc's tegelijk werken zonder dat we echt last van elkaar hebben.

Per begin maart gaan we ook bellen via de kabel. Her en der wat informatie ingewonnen en dat schijnt wel goed te zijn. Wij stappen over met de reden dat we meer aan vaste lasten betalen dan dat we bellen dus onze telefoonaansluiting bij KPN kan bij lange na niet uit.
Overigens kun je alleen van @home telefonie gebruik maken als je ook internet van @home hebt.

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 16:34

Hmm klikt op zich goed...
Maar dan moet je dus wel beschikken over een kabel verbinding?
(is natuurlijk even afwachetn of een nieuwe huis dat heeft..

Jettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:39

Wij hebben ook via de kabel, @Home. Bevalt heel goed!

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:47

Wij hebben dat van Wanadoo mir!
Onbeperkt bellen en internetten voor 25 euro,wel bellen naar vaste telefoon!

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 17:13

MirZam schreef:
Hmm klikt op zich goed...
Maar dan moet je dus wel beschikken over een kabel verbinding?
(is natuurlijk even afwachetn of een nieuwe huis dat heeft..

Op www.home.nl kun je zien of kabelinternet en @home telefonie in jouw nieuwe woonplaats beschikbaar is.

Voor de rest durf ik geen uitspraken te doen over hoe en wat. Daarvoor kun je 't beste de site even doorspitten.

freaky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:05

Wij hebben bellen en internetten van Tiscali voor 29,50 per maand. Het is de snelste internetverbinding. Vaak de wat goedkopere abbonementen bieden niet zo'n snelle internetverbinding aan. Wij zijn zeer tevreden ook goede klantenservice.

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:07

porscherider schreef:
Wij hebben kabelinternet van @home. Het goedkoopste pakket, @home Budget voor € 17,95 per maand. Dat bevalt prima! Sinds we lid zijn is de snelheid al diverse malen omhoog gegaan. We kunnen hier gerust met meerdere pc's tegelijk werken zonder dat we echt last van elkaar hebben.

Per begin maart gaan we ook bellen via de kabel. Her en der wat informatie ingewonnen en dat schijnt wel goed te zijn. Wij stappen over met de reden dat we meer aan vaste lasten betalen dan dat we bellen dus onze telefoonaansluiting bij KPN kan bij lange na niet uit.
Overigens kun je alleen van @home telefonie gebruik maken als je ook internet van @home hebt.

Hier tzelfde .

mayday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:12

Wij hebben internetplusbellen van kpn, onbeperkt internet en een telefoonaansluiting, maar moeten dus nog bijbetalen voor t bellen kost €34,95 niet echt voordelig maar in t gat waar ik woon hebben ze nog geen internet via de kabel

Olita

Re: Welk internetabbonement.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:18

Ik werk op een helpdesk. de ervaring met kabelinternet is @home goed. als je adsl neemt is xs4all die het beste scoort. (wel wat duurdere abbonementen.. wel waard voor je geld.)

Adrija

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:47

Ik heb een budgetabo bij KPN (ca. € 10, pm, bel er nooit mee; bel altijd met mijn mobiel maar kan wel over de vaste lijn gebeld worden) en een Demon Express abo 1,5 Mb (€ 21,95 pm). Het fijne aan Demon is dat je (net als bij xs4all) geen gedoe met de service en bereikbaarheid heb zoals je nog wel eens hoort van de grote providers zoals Wanadoo.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:53

AM -> FZ

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 20:00

Ik zit op dit moment bij Planet Internet maar daar ga ik snel weg. Wat een ellende is dat. Een ontzettend slechte service, onbeschoft personeel. En daarbij VEEL te duur.

Ik ga over naar Versatel. 20Mb Internet voor nog niet eens de helft van wat ik nu betaal voor minder.

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 21:02

Wij hebben nu nog chello maar daar gaan we zo snel mogelijk vanaf! Wat een zooi is dat!
Regelmatig geen internet, als je belt word je niet eens goed geholpen enz...

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 22:08

Via de kabel met telefoon erbij ben je volgens mij het voordeligst uit. Op www.haalallesuitdekabel.nl kun je kijken of het voor jou beschikbaar is. Ik woon helaas tegenwoordig in een gat en daar kan het nog niet

Voor gewoon internet had ik vroeger zonnet dat is nu versatel geworden. Had ik een abo voor € 14.95 per maand. Internet je een maand veel dan moet je wel wat bijbetalen. Soms € 2.00 ofzo. Nu heb ik telefoonabo van kpn en adsl via planet internet. Dat was zowat de enige abo die je hier kunt krijgen met onbeperkt downloaden Geloof dat we € 32.95 betalen ongeveer.

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 00:43

ik heb sinds kort ook chello van upc, de goedkoopste (14,95 per maand, dacht ik )
ben er erg tevreden over, is zeker snel genoeg (heb maar 1 pc) en werkt, bij mij, tot nu toe altijd prima