Ik vroeg me af wat het verschil was tussen Microsoft Office 97 en de versie van 2002... M'n vriend moet nu wat opdrachten inleveren die hij met Microsoft Office 97 moet maken, maar hij snapt het niet helemaal Dus vroeg hij mij of ik hem ermee wou helpen, hij kon diskettes van school meekrijgen om de opdrachten te maken. Maar zijn lerares zegt dus dat je Office 97 nodig hebt om de opdrachten op die diskette te maken, en ik heb 2002.. Wat is nou het verschil tussen deze 2 versies en zal het echt zoveel uitmaken, dat het niet wil ofzo of dat er hele andere dingen komen te staan?
Er zit heel veel verschil tussen die 2 versies. Daarbij komt nog Office 97 zwaar uit de tijd is en het dus niet handig is om aan de hand van die versie nog opdrachten te maken....Beetje met de tijd mee gaan zou wel handig zijn.
Bestanden zijn wel uit te wisselen tussen 97 en 2002, maar het kan zijn dat het document er anders uit gaan zien.
Het ligt er natuurlijk ook maar net aan wat voor opdrachten je moet maken.
Oke, bedankt!! Naja, niks aan te doen dus dat ze op die school Office 97 gebruiken en de opdrachten en toets zullen ze wel met 97 moeten maken.. Dus heeft het denk ik niet zoveel nut als ik hem met z'n opdrachten ga helpen, omdat mijn versie te nieuw is..? Of kan ik het toch wel proberen...Straks is alles zo verschillend dat ie helemaal in de war is
Het scheelt vooral wat voor opdrachten het zijn.... Zijn het opdrachten om bijvoorbeeld het pakket Office onder de knie te krijgen, of moet je documenten maken oid?
Haha, ik heb geen idee...Hij moest wel alle programma's gebruiken geloof ik..Nouja, ik zie het wel als hij de boel meeneemt, als het gewoon de 'simpele dingen' zijn, dan moet het wel goedkomen...Maar goed..bedankt iig!