dienstmedelingen overzichtelijk plaatsen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nado

dienstmedelingen overzichtelijk plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 18:53

Ik ben na aanleiding ergens van op zoek naar de dienstmededelingen van afgelopen tijd om de regels na te lezen. Helaas is het best moeilijk om ze allemaal te vinden. Is het misschien mogelijk om een sticky te maken op FZ waarin alle dienstmededelingen komen te staan (wel zonder de reacties die gegeven zijn) zodat deze overzichtelijk zijn en makkelijk te vinden ?

Mocht deze sticky al bestaan, mag ik dan weten waar, want ik kan het niet vinden.

_Dunja_

Re: dienstmedelingen overzichtelijk plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 23:01

Wat wil je dan precies weten?

Nado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 23:26

Of er op een bepaald forum de regels nog waren veranderd de afgelopen paar maanden. Maar wat ik wilde weten is irrelevant voor dit topic. Het ging mij hierom dat dienstmededelingen zo geplaatst worden dat het makkelijk is om ze na te zoeken.

_Dunja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 23:30

Nado schreef:
Of er op een bepaald forum de regels nog waren veranderd de afgelopen paar maanden. Maar wat ik wilde weten is irrelevant voor dit topic. Het ging mij hierom dat dienstmededelingen zo geplaatst worden dat het makkelijk is om ze na te zoeken.

Wat ik begrepen heb krijgen we een vernieuwde bokt...
Met andere en vernieuwde forums erin enzo en nieuwe regels

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 10:44

Ik zal even kijken of dit ook is meegenomen in de nieuwe forumindeling. (To be continued...)

Nado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 10:56

Merci !

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 13:14

Op het forum voorpagina-nieuws is een link te vinden naar het nieuwste Boktbulletin
De belangrijke dienstmededelingen staan hier allemaal in, en er staat ook een link naar het vorige bulletin.

We denken na of dit ook de methode is voor de plaatsing in de toekomst, dat kun je te zijner tijd vinden in de defitieve uitleg over de nieuwe forumindeling. Ik hoop dat de vraag zo beantwoord is.