domeinnaam 'expired' wat nu?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imre

Berichten: 14385
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

domeinnaam 'expired' wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 21:05

Ik kwam net op mijn eigen site, zie ik iets compleet anders. >;) De domeinregistratie blijkt verlopen te zijn. Klopt, maar ik heb geen mail gehad om het te vernieuwen en heb er zelf absoluut niet aan gedacht. Hoe krijg ik mijn site terug? Via het controlepaneel van toastyhost kan ik wel bij mijn bestanden komen, de webruimte heb ik nog, het gaat alleen om de domeinnaam.

Een zoektocht geeft het volgende resultaat:
Citaat:
Registration Service Provided By: ToastyHost.com
Contact: domains@toastyhost.com
Visit: http://www.toastyhost.com


Status: Locked

Name Servers:
dns1.name-services.com
dns2.name-services.com
dns3.name-services.com
dns4.name-services.com
dns5.name-services.com

Creation date: 14 Jan 2005 06:55:02
Expiration date: 14 Jan 2006 06:55:02
Whois-Services: ac0103e2-f162-47df-b746-eb67aa9cde4e@whois-services.com


Ik heb toastyhost net gemaild, maar kan dit niet gewoon sneller opgelost worden door ergens geld naartoe over te maken? Of gaat dat niet omdat hij via toastyhost geregistreerd is?


juno1
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-03-05

Re: domeinnaam 'expired' wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 01:27

Als die host snel is dan kan die dat per omgaande in orde maken.
Nu is die ''toasty' erg onbekend en heb nog nooit zo'n weinig informatie gezien bij een betalende host.

En op het 'forum' zie ik bijvoorbeeld het volgende staan waarvan ik denk dat je misschien wat lang moet wachten.

Citaat:
Hi,
I bought a new domain on Friday, and sent a support ticket referring to it, but I still haven't heard anything back for either huh
Could you let me know what's going on please? Thanks!

Imre

Berichten: 14385
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 11:30

Klopt, ze zijn bij Toasty inderdaad niet zo snel. Ik had ook al op hun forum gekeken en Mitu, de eigenaar, heeft daar al sinds eind december niet meer gereageerd. Inmiddels heb ik nog een ander contactadres rechtstreeks naar de instantie waar zij betaald hebben geloof ik. Als ik vanavond nog niets gehoord heb probeer ik dat.