Nieuw onderdeel op bokt??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mananeh

Nieuw onderdeel op bokt??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 21:50

Ik heb laatst naar het programma Opgelicht gekeken en zag dat er een man actief is die niet schroomt andermans paard naar de slager te brengen. Nou vroeg ik mij af waar ik zoiets op bokt moet plaatsen. Misschien een idee om een nieuw onderdeel "opgelicht" te maken??
Ook misschien een nieuw onderdeel zou kunnen zijn: vermiste paarden!! Helaas worden er nog regelmatig paarden en ponys gestolen of stiekem naar de slacht gebracht zoals bij deze man Bram Haage

De tekst van de site van Opgelicht:

Bram Haage, alias Bart van Horssen, lijkt een groot paardenliefhebber. Via een advertentie zoekt hij een gezelschapsdier voor zijn eigen bejaarde paard. Er hoeft niet eens betaald te worden voor de stalling en verzorging, hij is al lang blij als zijn paardje een maatje heeft. Maar hoe komt het dat de meeste paarden die bij Haage gebracht worden spoorloos verdwijnen? Onderzoek van Opgelicht wijst uit dat Haage niet meer is dan een gewetenloze oplichter, die niet schroomt andermans paard naar de slager te brengen.

Rob en Els brachten hun paard Sadeia in oktober 2005 naar Bram. Nu ontbreekt elk spoor van haar. Help Rob en Els uit de onzekerheid, en klik door om te kijken of u Sadeia herkent. Heeft u informatie, neem dan contact op met de redactie van Opgelicht.

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 21:58

Hier is al een topic over geloof ik

_Dunja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 10:25

Ja wel meerder maar dat gaat niet over het onderwerp dat er een appart onderdeel kan worden aangemaakt voor dit soort problemen

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:43

In mijn ogen zou het wel een goed idee zijn, een apart forumgedeelte met Opgelicht

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 17:41

Nee, dat denk ik niet.
Er wordt vaak een eenzijdig verhaal verteld waarin iemand een ander beschuldigd. Vaak kan de ander zich niet verdedigen en ontstaan er flinke misverstanden. De persoon die in een kwaad daglicht wordt gesteld kan zijn zwart-gemaakte naam niet meer 1-2-3 herstellen en houdt vaak de nare bijsmaak...

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 17:43

Ik heb die bij hart van Nederland gezien. Echt vreselijk dat je dan denkt dat je paard een leuke oude dag heeft en dan gebeurt zoiets Maar om nou een apart forum te maken, dan kan je voor alle dingen wel zowat een apart forum gaan maken.