Norton Anti Virus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BellyBel

Norton Anti Virus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 18:25

Hooi,

Ik heb een probleempje met Norton Anti Virus.

Een goede kennis van ons heeft bij ons 2 computers gemaakt (tegelijk) (waren alle twee gecrashed(hoe schrijf je dat?)) Hij heeft op beide computers het anti virus progamma Norton gezet

Beneden hebben we helemaal geen problemen met het progamma, maar boven zecht die dat ik hem opnieuw moet activeren ofzo Omdat het een proefversie is (dit is niet zo!) Ik moet dan de serie-nummer invoeren enz. Die heb ik dus niet. Wat nu? Dit is al 2 weken geleden zo, toen had ik 15 dagen (heb me vader gevraagt enz.) die man hebben we proberen te bereiken maar dit lukt niet echt (zal het wel druk hebben) Na die 15 dagen geeft ie elke keer aan, dat ik hem NU moet activeren, en als ik dit niet doe kan ik hem niet gebruiken (virussen kunnen dus zo de comp binnekomen) Ik dacht: IK vraag het even op bokt, misschien weten jullie raad? Een nieuw progamma kopen is geen oplossing.. want dit klopt gewoon niet Ik heb hem ook elke keer geupdate.

Groetjes
PS: Als het hier verkeerd staat, excuses hiervoor.

juno1

Re: Norton Anti Virus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 00:16

Je mag het maar op 1 computer installeren in een netwerkje, want ik denk dat die computers samen op internet zitten.
En dat herkend de software, dus zul je een 2e aankoop moeten doen.
Kan begrijpen dat daar de kosten in meetellen, installeer dan op de andere AVG of Avast ( freeware ) en die werken perfect.

Want nu zit je dus al 15 dagen onbeveiligd op het internet, zou maar even een online scan doen ter controle ook.

De Norton heb je dus mogen uitproberen, omdat je het serienummer niet hebt moet je het deinstalleren.

MiekSpeciaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 17:19

Hm.. ik weet niet hoe je dit kunt oplossen maar wij hebben ook Norton en dit geïnstalleerd op verschillende computers hier in huis.

Ehmm.. even denken hoe ik dit uit ga leggen..

Wij zijn zeg maar naar de site van Norton gegaan en hebben het product daar gekocht op zo'n manier dat we het via internet konden downloaden zeg maar. Dat downloaden gebeurt dan trouwens ook via de site van Norton. Je krijgt dan een mailtje met je opgegeven inlognaam en wachtwoord en ook je activatiecode. In dat mailtje staat ook een link waar je heen kan gaan zodat je het opnieuw kan downloaden. We hebben Norton toen eerst beneden geïnstalleerd en vervolgens hier boven de download opnieuw gedownload (jaja een download kun je downloaden ) Dat kon dan omdat je opnieuw kan inloggen met de inlognaam enzo die we beneden hadden gebruikt. Nouja dan wijst het vanzelf en kun je dezelfde activatiecode gebruiken natuurlijk. Werkt hier prima en scheelt een heeeeele hoop geld!

Ik hoop dat je het een beetje begrijpt
Succes ermee!

[edit: typo's ]

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 21:19

Ik heb 't ook gehad hier op de computers, en dat zal niet de laatste keer zijn

Norton is continu aan 't zoeken naar illegale versies van haar scanners. De 2e norton is dus in feite illegaal.
Er bestaat hier een trucje voor, maar die's best ingewikkeld.. En i kkan je helaasn iet vertellen hoe en wat
Maar het kán dus wel.

BellyBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 19:41

En wat is de site van Norton?

pandabeertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 19:48

wij hebben in de winkel gekochte versie op 3 pc lopen op 3 verschillende adressen.
Nooit problemen gehad met updaten of registreren van de code.

Als ze deze programma's nu eens een stuk goedkoper zouden maken dan zou er ook minder illegaan of dubbel gebruikt worden.

Ik vind Norton echt belachelijk duur om te kopen, die prijzen slaan echt nergens op.

BellyBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 19:50

Deze is ook een gekochte versie.. maar iemand anders heeft dus de cd en alles, die heeft hem er toen opgezet..

MiekSpeciaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 20:48

BellyBel schreef:
En wat is de site van Norton?

www.norton.nl ofzo? of .com

En anders moet je even op google zoeken

BellyBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 21:01