Ik heb een probleempje met Norton Anti Virus.
Een goede kennis van ons heeft bij ons 2 computers gemaakt (tegelijk) (waren alle twee gecrashed(hoe schrijf je dat?)) Hij heeft op beide computers het anti virus progamma Norton gezet
Beneden hebben we helemaal geen problemen met het progamma, maar boven zecht die dat ik hem opnieuw moet activeren ofzo
Omdat het een proefversie is (dit is niet zo!) Ik moet dan de serie-nummer invoeren enz. Die heb ik dus niet. Wat nu? Dit is al 2 weken geleden zo, toen had ik 15 dagen (heb me vader gevraagt enz.) die man hebben we proberen te bereiken maar dit lukt niet echt (zal het wel druk hebben) Na die 15 dagen geeft ie elke keer aan, dat ik hem NU moet activeren, en als ik dit niet doe kan ik hem niet gebruiken (virussen kunnen dus zo de comp binnekomen) Ik dacht: IK vraag het even op bokt, misschien weten jullie raad? Een nieuw progamma kopen is geen oplossing.. want dit klopt gewoon niet
Ik heb hem ook elke keer geupdate.Groetjes
PS: Als het hier verkeerd staat, excuses hiervoor.

) Dat kon dan omdat je opnieuw kan inloggen met de inlognaam enzo die we beneden hadden gebruikt. Nouja dan wijst het vanzelf en kun je dezelfde activatiecode gebruiken natuurlijk. Werkt hier prima en scheelt een heeeeele hoop geld!