Hoi! Ik was bezig met the Sims Deluxe te installeren, deze heb ik al een jaar geleden bij mijn vader geinstalleerd, maar nu wil ik hem ook bij mijn moeder installeren. Maar nu heb ik een probleem: de installatiegids zegt dat je het serienummer dat op de achterkant van de installatiegids staat, in moet typen, maar ik zie helemaal geen nummer staan op de achterkant van mijn installatiegids! Ik kan ook niets vinden op de hoes van de cd-rom. De cd-rom is trouwens gewoon echt, er is niets gekopieerd.
Nee, volgens mij niet.. Het enige nummer dat op de achterkant van de installatiegids staat is dit: MXH08803907Y en dat is te kort, en letters pakt hij niet...
Dat nummer dat jij noemt staat er bij mij ong. ook zo op.. maar bij mij staat daaronder een wit vak met het serienummer. met alleen cijfers.. Raar...?? want het valt wel op
Nou, het probleem is al opgelost! Ik heb een illegaal serienummer van iemand van bokt gekregen, daar doet hij het wel op. Maar het legale serienummer heb ik nog steeds niet kunnen vinden, dat vind ik toch wel apart..
Plien91: Bij mij staat het op het uitlegboekje. Ook onlogisch eigenlijk, als je het moet installeren. Op de achterkant van het uitlegboekje in een wit vak...
simsgek
Geplaatst: 02-05-15 11:05
website bokt mag ik geldig serie nummer want ik ben mijn boekje kwijt of iemand anders ik heb er 2 nodig