Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:Phia, ik zie geen TeM van jou. Kun je het betreffende topic nogmaals TeMmen? Overigens lijkt het me niet zo'n probleem als je er in dat geval gewoon een nieuw bericht onder zet.
Lielle schreef:Klopt, maar als je erachter komt dat je "hij lipe" hebt getypt ipv "hij liep", dan lijkt een TeM me niet echt noodzakelijk.
Manou schreef:Daar zijn niet zo erg lang geleden nog topics over geweest. daar staat in dat er een foutje in zit, dus als het wel hoort te kunnen, maar het niet lukt moest je het via een moderator doen.
PhiaBink schreef:Lielle schreef:Klopt, maar als je erachter komt dat je "hij lipe" hebt getypt ipv "hij liep", dan lijkt een TeM me niet echt noodzakelijk.
Je krijgt dan wel weer een streepje achter je naam van: Die kan echt niet tikken of nakijken wat je getikt heb is ook zeker moeilijk. 15 min is wel heel erg kort. Ik had vorig jaar ook al een klacht over de EDIT. Het was toen ook iets van 15 min. Later is dat terug gebracht naar 1 uur. Waarom is het nu weer 15 min.????