Digitale Camera Trust

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horsesandme

Digitale Camera Trust

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 21:42

Ik heb een digitaal fototoestel van Trust maar die is dus zeg maar al van het begin stuk. Heb hem nu 1jaar ofzo. Maar af en toe slaat hij de fotos niet op.

Maar het probleem is dus dat het bonnetje weg is en anders stond er toch waarschijnlijk 1jaar garantie op.

Weten jullie wat ik met die camera kan doen of dat ik hem ergens kan laten repareren ofzo

Ik weet niet of jullie er wat van weten maarja ik kan het natuurlijk altijd proberen

Horsesandme

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 21:59

Weet NiemanD het

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 22:01

Zo snel kan je geen reacties verwachten. Trust is ook geen super merk, dus de kans dat veel mensen je wat kunnen vertellen is ook niet zo groot.
Ga eens naar de winkel waar je hem gekocht hebt, zij kunnen je vast wel helpen. En dat het dan niet onder de garantie kan is je eigen schuld, had je de bon maar moeten bewaren.

Horsesandme

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 22:04

gabyfedde schreef:
Zo snel kan je geen reacties verwachten. Trust is ook geen super merk, dus de kans dat veel mensen je wat kunnen vertellen is ook niet zo groot.
Ga eens naar de winkel waar je hem gekocht hebt, zij kunnen je vast wel helpen. En dat het dan niet onder de garantie kan is je eigen schuld, had je de bon maar moeten bewaren.

ja maarja ik had de bon bewaart maar ben hem nu kwijt hij moet ergens leggen. Maar waarschijnlijk is de garantie er dan allang af.

want er zat dacht ik 1jaar garantie op

Horsesandme

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 22:15

maar zou ik hem ergens kunnen laten maken?