probleem met inloggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mams

probleem met inloggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 21:26

Hallo

Even een vraagje, mijn dochter heeft zich ooit geregistreerd op Bokt, maar sinds kort kan ze niet meer inloggen.
Ze dacht dat ze misschien haar wachtwoord of login naam niet meergoed wist en heeft toen dus een nieuwe aangevraagd,maar ook met deze kan ze niet inloggen.
Ze doet dit op dezelfde computer als ik en ik kan wel gewoon inloggen.

Ik had hierover al een mail gestuurd naar Bart, maar daar nog geen reactie op gehad.

Kan iemand dit voor mij ophelderen aub.

Alvast bedankt.

mams

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 10:33

Helemaal niemand ???????

THHIRZA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 10:36

nou bij het het inlogen moet je dan ff op wachtwoord vergeten en dan krijg je een nieuw w8woord maar dan moet je wel goed de mail lezen want er staat dan druk op deze link op het w8woord te activieren en dan kan je het nieuwe w8woord in vullen bij log in je kan trouwens in je profiel ook je w8woord DAARNA nog veranderen

ps voortaan kunt uw dochter ook bij het inloggen op w8woord onthouden ofzo drukken dan hoeft zich niet steeds in te logggen

veel suc 6

mams

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 11:18

lorenzolover schreef:
nou bij het het inlogen moet je dan ff op wachtwoord vergeten en dan krijg je een nieuw w8woord maar dan moet je wel goed de mail lezen want er staat dan druk op deze link op het w8woord te activieren en dan kan je het nieuwe w8woord in vullen bij log in je kan trouwens in je profiel ook je w8woord DAARNA nog veranderen

ps voortaan kunt uw dochter ook bij het inloggen op w8woord onthouden ofzo drukken dan hoeft zich niet steeds in te logggen

veel suc 6

Dit is helaas precies wat ik heb gedaan, alleen na het activeren kan ze nog steeds niet inloggen.

Sani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 11:21

Heb je al een mod gepbt over dit probleem?

mams

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 16:00

Ja, heb het aan Apple gevraagd en die heeft me weer doorgestuurd naar Bart, maar daar krijg ik geen reactie van

mams

Re: probleem met inloggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 12:10

23 februari en nog steeds het zelfde probleem en nog steeds geen oplossing

Heeft er dan helemaal niemand een oplossing voor dit probleem ?
Voor de Mods is dit waarschijnlijk niet belangrijk, waar daar krijg je geen enkele reactie van

Ier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 12:23

Misschien hebben ze de oplossing wel niet? Ze hebben er vast wel een reden voor. Anders probeert ze het op een andere PC het inloggen? Maakt ze een nieuw account aan op een ander emailadres dat verschilt van diegene die ze nu gebruikt?

Ik weet ook niet wat je er aan kunt doen.