Hoi,
Bedankt voor je reactie.
Citaat:
Als de eerste pagina snel kan laden is er niets mis met de internetverbinding.
Maar je opent er meerdere en wie weet wat er allemaal nog open staat ( muziek/mail/msn en dat vraagt redelijk veel geheugen.
De tijd die je bezig bent op de computer snoept steeds meer af van het werkgeheugen.
Vandaar dat er bij een nieuwe opstart alles snel gaat, dan is het geheugen optimaal, na een uurtje internet loopt dat al snel terug.
Het is niet zo dat ik veel pagina's in verschillende tabbladen open, hooguit twee, maar het probleem doet zich ook voor bij slechts één geopende pagina. Soms heb ik idd ook de mail openstaan, maar ook het uitzetten daarvan leverde geen verbetering op. Msn of muziek draait niet mee. Ik begrijp je punt, en ken het ook, hier zou ik ook niet raar van opkijken, maar dit gebeurt dus als ik een enkele browser met een pagina draai. En dan al na enkele kliks.
Citaat:
Dus herstart de computer,zet geen msn/mail/muziek of andere software open en start alleen je browser.
Open dan meerdere pagina's en kijk of dat snel gaat.
Pin je dan niet vast op allemaal pagina's van Bokt of marktplaats want daar kan altijd tussentijds vertraging op zitten door teveel bezoekers.
Dus pak bokt/nu.nl/marktplaats
Het probleem ligt niet aan de drukte van de pagina. Heb er meerdere geprobeerd. En daarnaast is bokt ook niet echt druk om 4 uur snachts. 
Citaat:
Gaat dat goed ?
Hoeveel geheugen zit er in jouw computer 128MB/256MB/of hoger
Heb een pentium 4 laptop met 512MB DDR, het is goede nieuwe en vrij luxe laptop dus hier mag het niet aan liggen
Citaat:
Wat staat er allemaal actief bij de klok aan programma's ?
( wat is er mee opgestart dus )
Redelijk veel, maar geen rare dingen. Avast, verbinding, wat info dingen als volume, scherminfo, netstroom.
Openoffice quickstarter, Nokia pc suite (voor i-net via mobiel), harware veilig verwijderen, sound effects en synaptics aanwijsapparaat.
Citaat:
Virusscanner al controle gedaan?
Heb je een firewall aan staan ? > niet die van Windows maar een andere softwarematige firewall ?
Heb je al een scan gedaan met Ewido ?
Uiteraard heb ik Avast een scan laten doen, maar dit leverde niets op, Ad-aware haalde er wel een hoop rommel uit maar verbeterde het probleem niet. Op aanraden van mijn vader (die met computers werkt) draaien alleen nog avast en de windows firewall wat betreft bescherming. Had voorheen ook zonealarm/alert draaien maar dit was volgend hem overbodig..
Ewido ken ik niet, maar ga ik nu even opzoeken, voor zover mijn pc mee wil werken.
Nadat ik vannacht mijn bericht geplaatst had, leek alles even vloeiend te werken, helaas was dit van korte duur.