Ik heb een mailaccount bij Yahoo. Alleen de laatste paar dagen laad mijn computer deze pagina wel, maar met fouten (zo'n geel icoontje links onderin, staat er naast fouten op de pagina oid.) hierdoor kan ik niet meer op mails reply-en, forwarden, posts verplaatsen en dergelijke.
Heel vervelend. Heb mn tijdelijke internet bestanden en cookies al evrwijderd, maar helaas...
Ik heb dit heel vaak met hotmail. Na 10 keer proberen doet ie meestal weer normaal. Die fouten zijn wel irritant, kan dan bijvoorbeeld nergens op klikken, dan reageert ie gewoon niet. Ben ook wel benieuwd hoe dit komt, blijf dit even volgen
Heb je al eens op dat icoontje geklikt en gekeken wat voor probleem de computer aangeeft? Want het is allemaal nog iets te vaag...
Je zegt dat je niet meer kan reply-en, forwarden, posts verplaatsen, enz. Daarmee bedoel je zeker dat de knoppen boven je mailbox niet meer werken? Deze knoppen werken via een zogenaamd JavaScript. Misschien staat je browser zo ingesteld, dat deze die niet toestaat: 1. Klik op "Tools" in je browser’s toolbar en kies vervolgens "Internet Options". 2. Klik op het "Security" tabblad. 3. Klik op de "Custom Level" knop. 4. Scroll naar de kop "Scripting" (bij mij bijna onderaan). 5. Zet "Active Scripting", "Allow paste operations via script" en "Scripting of Java applets" op "Enable". 6. Klik op de "OK" knop.
Is het nu niet over? Wil je dan eens Firefox installeren en kijken of deze dezelfde problemen geeft? (http://www.mozilla.com/firefox/)
Leuk detail. Ik gebruik afwisselend 3 browsers: Internet Explorer, Mozilla Firefox en Opera. Met de laatste had ik stiekem ook het probleem wat jij noemt, vandaar dat ik nog even heb doorgezocht naar oplossingen. Bij mij is het al opgelost!
Bij het zoeken heb ik nog het een en ander gevonden, wat van toepassing is voor jou. Een opsomming: 1. Voor het geval je antivirus en/of een firewall op je computer hebt, moet je eens kijken of het effect heeft als je deze beide uitzet.
2. JavaScript toestaan in Internet Explorer. Eerder besproken in mijn vorige post.
3. Yahoo Mail toevoegen aan de lijst met "Trusted Sites". - Kies "Internet Options" - Klik dan op het "Security" tabblad - Klik op de "Trusted Sites" icoon - Klik op de "Sites" knop - Vul "https://mail.yahoo.com" in - Klik op "Add" en vervolgens "OK"
Nog geen succes? 4. Bepaalde plug-ins van Internet Explorer zouden ook problemen kunnen geven. - Ga naar "Start" en klik op "Run". - Type C:\Program Files\Internet Explorer\plugins en klik op "OK" Je ziet nu een lijst met plugins. Als je wilt dat ik ernaar kijk, moet je hier maar even een (leesbare) screendump plaatsen. (Als dat je niet lukt, mag je me ook mailen. Mijn adres is te vinden in mijn profiel.)
Laaste redmiddel... 5. Overstappen op Firefox. (Sowieso een aanrader! ) Eerder besproken in mijn vorige post. (http://www.mozilla.org/download.html)
P.S. Als je een mogelijkheid probeert, moet je daarna Internet Explorer even afsluiten en vervolgens je mailbox weer opnieuw openen.
Als je problemen hebt met het een of ander, geef je maar een gil.