Zin en onzin van EA-GZ Diensten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kendra

Zin en onzin van EA-GZ Diensten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 16:39

Ik zag dat een topic van mij,
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=103&t=518580&hilit= is verplaatst van VMR naar EA-GZ Diensten. Ik vind dit onzin, ik vraag namelijk helemaal niet om een dienst maar naar ervaringen en suggesties van mensen die al eens een keer met hun paard op vakantie zijn geweest naar zee. Ik vind dat jammer, want weet bijna zeker dat er best wel mensen zijn die mij wat wijzer kunnen maken - maar die gaan echt niet spontaan kijken op EA-Gz-Diensten, terwijl ze wel even bij VMR langslopen.

Bovendien is VMR een rubriek die veel meer wordt bezocht dan EA-GZ-Diensten. Er komt bijna geen hond en veel topics zijn overgeheveld vanuit andere rubrieken. Soms zelfs 2 keer, dus ook de mod's weten niet altijd goed wat ze met deze rubriek aan moeten.

Mag deze rubriek weg (of mijn topic terug - maar da's natuurlijk gewoon het eigenbelang ).

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 17:49

Nee, deze rubriek mag niet weg. De reden dat hij er is is juist omdat VMR veel te druk is en berichten daar binnen no time op p 2 of verder staan. Op EA GZ diensten krijgen de berichten juist meer aandacht. Veel topics zijn inderdaad overgeheveld uit andere rubrieken, omdat het nu eenmaal een feit is dat er per dag tig topics verkeerd geplaatst worden. Dat geldt niet alleen voor EA GZ diensten.

Je vraagt in je topic wel naar een dienst: je bent op zoek naar een plek waar je je paard kan stallen, of begrijp ik het nu verkeerd?

_Dunja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 21:20

Ellende schreef:
Nee, deze rubriek mag niet weg. De reden dat hij er is is juist omdat VMR veel te druk is en berichten daar binnen no time op p 2 of verder staan. Op EA GZ diensten krijgen de berichten juist meer aandacht. Veel topics zijn inderdaad overgeheveld uit andere rubrieken, omdat het nu eenmaal een feit is dat er per dag tig topics verkeerd geplaatst worden. Dat geldt niet alleen voor EA GZ diensten.

Je vraagt in je topic wel naar een dienst: je bent op zoek naar een plek waar je je paard kan stallen, of begrijp ik het nu verkeerd?

ja dat begrijp ik er ook uit

Pauline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 22:14

Ik kijk juist vaak op diensten, wie weet kan ik nog wat leuks betekenen voor iemand, of weet ik wat?