ik snap er niks van, ik heb net gereageerd in een topic op eenmaal andermaal, maar als ik vervolgens weer naar dat topic ga kijken, staat het op pagina 2, tussen de berichten die 30 december zijn geplaatst
Bij deze topic's gaan ze niet naar boven als je reageert. Zo behoud iedereen de kans om niet na 2 uur van de eerste pagina afgegooid te zijn zonder dat het artikel verkocht is.
Maar je bent na 1 dag toch al bijna van de 1e pagina af.
ja dat klopt ook wel, maar als er artikelen tussen staan waar vandaag niet op gereageerd word en op alle andere artikelen wel dan is dat ene artikel waar vandaag niet opgereageerd word morgen bijna niet meer te vinden. (snap je )
Het klopt inderdaad dat topics op Eenmaal-Andermaal gerangschikt staan op datum. Het plaatsen van een reactie heeft geen effect op de 'positie' van topic, het blijft op datum gesorteerd staan. Topics zakken inderdaad vrij snel weg, maar dat geldt ook voor de andere gebruikers. Een systeem op datum is naar mijn idee eigenlijk de eerlijkste manier om alle topics evenveel aandacht te geven.
Aha, ik had dezelfde vraag, maar ik snap het. Bovendien vroeg ik me ook al af hoe het kon dat er topics onderaan de pagina stonden waar 'vandaag' nog op gereageerd was. Ook dat snap ik nu. Het welbekende "schopje" gaat helaas dus niet op...