Programma om muziek mee te bewerken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Programma om muziek mee te bewerken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 14:38

Ik wist niet zo goed waar dit te plaatsen, daarom maar hier geplaatst. Als het hier niet goed staat, sorry moddies

Ik ben dus op zoek naar een programma waarmee ik nummers mee kan bewerken, in de zin van stukjes knippen, tempo verhogen/verlagen. Ook wil ik verschillende stukjes uit nummers tot 1 nummer vormen.

Nu had ik lang geleden (voordat pc crashte) Magix Music Maker, versie weet ik niet meer. Die had m'n broertje illegaal gedownload, en daar had ik een hoop rotzooi van wat virussen enzo betreft

Nu ben ik dus op zoek naar óf een programma dat je legaal kunt dowloaden, of een programma waar een proefversie van is, zodat ik uit kan proberen of het me bevalt

Ik wilt namelijk best de originele versie van een bepaald programma kopen in de winkel, maar probeer het liever eerst uit, en dat kan dan door middel van een trial van 30 dagen oid

Dus wie weet een (niet al te lastig) programma waarmee ik muziek kan knippen, plakken en een beetje composeren?

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 14:49

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 21:19

AM --> FZ

Riaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:13

ja goldwave is erg goed en erg makkelijk!

Alwiene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 02:48

Ik zou gewoon Magix aanschaffen, mijn vriendin werkt hier al heel lang naar volle tevredenheid mee, en je hebt er zelf ook al ervaring mee.