Maargoed denk niet dat dit er iets mee te maken heeft.
Ik bekeek dus alle berichtjes en zag er ook 1 staan met ipv de naam of tel.nr. stond er "Bericht" nou krijg ik soms ook wel eens wat van Telfort dus ik open em.. Staat en in het midden een plaatje wat op vuurwerk ofzo leek, de datum en tijd is heel raar.
Datum: 165/165/2165
tijd: 21:165:165
Er is geen tel.nr. bij en geen media te vinden.
Toen ik later weer even ging kijken was hij weg..
Nu vanmiddag kreeg ik telkens meldingen van een smsje (geluid) en als ik keek (heb zo'n klap telefoontje

Als ik mijn telefoon dan open klapte dan ging hij naar mijn inbox maar was er niks nieuws.
Nouja na paar keer mijn telefoon maar op stil gezet en toen ik weer keek stond er dat mijn SIM kaart vol was

Toen heb ik alle berichtjes maar gewist en toen kreeg ik even later wel een smsje.
Weer geen tel.nr. maar "Maaike" (zo heet ik) en het smsje was dus "van mezelf" er stond in: Hoi Maaike hier een smsje van je zelf, ik vind me wel een beetje lui vind je ook niet?
Nou goed dat zal wel via zo'n grapsms site zijn want anders had er wel ipv Maaike "eigen" gestaan (zo staat mijn nummer in mijn telefoon).
Kijk ik weer staat er nog een smsje in mijn inbox, weer als titel dus "Bericht"
Datum en tijd was hetzelfde als vorige keer maar deze keer geen "vuurwerk".
Dit bericht kan ik niet wissen en er is dus ook geen tel.nr. of media van te vinden...
HELP? Wat is dit?
Ik ga morgen met mijn moeder winkelen dus zal zowiezo wel ff naar een telefoonzaak gaan, mischien dat die iets weten.. Heb voor de zekerheid maar alsvast mijn tel.boek gekopieert...