Foto's met .mix op het eind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samo

Foto's met .mix op het eind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 15:32

Ik heb foto's gekregen van een oude pony van mij. Nu eindigen deze foto's op .mix. En kan ik ze niet openen. Wie weet wat voor programma je hier voor moet hebben om ze te kunnen openen?

Degene waar ik ze van heb gekregen weet het niet en kan het niet veranderen.

Sundancer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 16:02

Verander .mix eens naar .jpg, rechtermuisknop en dan rename of iets dergelijks! Gewoon de .mix naar .jpg zetten in de naam. En daarna openen!

juno1

Re: Foto's met .mix op het eind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 18:38

Citaat:
BMP, GIF, JPEG, MIX, PNG en TIFF zijn indelingen voor rasterafbeeldingen. Een rasterafbeelding wordt ook wel een bitmap genoemd en bestaat uit rijen met puntjes die pixels ("picture elements") of "bits" worden genoemd. Omdat bij een rasterindeling de afbeelding op een vaste manier wordt beschreven, kan de schaal van de afbeelding niet altijd meteen worden gewijzigd zonder dat dit ten koste gaat van de resolutie.

Citaat:
De indeling MIX (met de bestandsextensie .mix) is de ingebouwde bestandsindeling van Microsoft PhotoDraw™ en maakt de weergave van miljoenen kleuren mogelijk. Alle objecten in de afbeelding zijn afzonderlijk toegankelijk, waardoor u deze kunt bewerken wanneer u het bestand opnieuw opent. (Bij andere bestandsindelingen worden alle objecten "platgeslagen" of samengevoegd tot één object.) Deze indeling wordt momenteel alleen ondersteund door PhotoDraw, maar u kunt afbeeldingen ook in andere bestandsindelingen opslaan, met inbegrip van alle indelingen die in dit artikel worden genoemd.

PhotoDraw zit in Office en kan het dus veranderen door openen en opslaan als...........

Samo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 14:26

Het lukt me echt niet.. Ik heb photodraw niet om mn computer staan, ik heb Windows XP, misschien dat het daarmee te maken heeft? Ik weet het niet?