Dan moet je op het knopje "free" klikken. Dan zie je rechtsonder dat je een aantal seconden moet wachten. Na die tijd zie je een link en kan je hem downloaden
Ze zijn te druk nu: "We are doing HEAVY maintenance until 1.1.2006 in order to provide you with much more speed and performance! Because of this, the bandwidth is very limited right now for free-users. If you REALLY need a file, you can try again later or just get a PREMIUM-Account".
Je kunt dus met een Premium account het bestand wel downloaden.
Ze zijn tot 1 januari bezig met het verbeteren van hun service en daarom lopen ze vertraging op voor gratis gebruikers. Als je echt een file nodig hebt, moet je het later proberen of een premium account nemen
Bij mij doet zippyvideos.com het wel.. die vind ik ook erg fijn, maar nu had ik een filmpje gemaakt.. en die kan daar niet worden geupload is te groot..
Bij mij doet zippyvideos.com het wel.. die vind ik ook erg fijn, maar nu had ik een filmpje gemaakt.. en die kan daar niet worden geupload is te groot..
Zoiets was het bij mij ook, iets van 22 MB.. Bij putfile moet dat wel kunnen (na registratie) maar die is al een kwartier aan het uploaden, dus dat is afwachten of het lukt